העסק שלי: ליצ'י אירועים

רק שנולד הבן הצעיר היא החליטה לעשות מהפך ולהכנס לתחום הקייטרינג. הכירו את ליאת טלמן בעלת ליצ'י אירועים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/18 15:21 טז בטבת התשעט

העסק שלי: ליצ'י אירועים
ליאת טלמן, צילום: ליצי אירועים

הבעלים: ליאת טלמן, שפית ובעלים - בת 38 גרה בגני טל נשואה לאופיר ואמא ל4 בנים - עוז יהונתן עברי ויובל 

מה אנחנו עושים: למדתי לתואר ראשון לוגיסטיקה וכלכלה ובמשך כעשור עבדתי בעסק המשפחתי שלנו בתחום הכספים. כאשר נולד בני הצעיר החלטתי לעשות את שאהבה נפשי וזה להתחיל לבשל. בתחילה בישלתי מביתי מהמטבח שלי אוכל לשבתות ולפרטיים.  העסק גדל ונדרשה כשרות לכן בנינו מטבח צמוד לבית בגני טל והקמתי את ליצ'י אירועים.

נקודת השבר של העסק: העסק הוא  תנודתי מאוד. תקופות של עומס מטורף ברוך ה ותקופת שקט. בתקופת השקט אני תמיד מתחילה לעשות חושבים וברוך ה' בדיוק אז מגיעה תקופת העומס:)

סלטים

סלטיםצילום: ליצי אירועים

מהתפריט

מהתפריטצילום: ליצי אירועים

העצה הכי טובה שמישהו נתן לך והשתמשת בה בעסק:  לא לפחד! לקפוץ למים בלי לפחד! 

אני הכי גאה ב: אני גאה בעובדה שהצלחתי  תודה לאל להקים עסק מאפס . והגדילה והצמיחה של העסק נעשית צעד אחר צעד מתוך שיקולים כלכלים ולא מתוך  " אטרף" .

עצמאי וחיי משפחה - באיזה נקודה את מרגישה את המתח באופן הכי חזק ? אני נוכחת פיזית בכל האירועים שלי , מעבר לעובדה שאני מבשלת את כל האוכל בעצמי (עם עזרה), לעיתים אני יכולה לצאת בשעות הבוקר המאוד מוקדמות מהבית , לעיתים אני חוזרת בשעות מאוחרת מאוד. אבל המסר בבית הוא שאבא ואמא עובדים כדי שכולנו נוכלל להנות.  אני שמחה שילדי רואים ולומדים חריצות ורצינות מהי

דואגים להכל

דואגים להכלצילום: ליצי אירועים

חיי העצמאי לעיתים בודדים, עם מי את מתייעצת בנוגע לבעיות שעולות בעסק:  במהלך לימודי תואר השף שלי התייעצתי רבות עם השף שלימד את הקורס. בכל ההתנהלות הכספית יש לי מהנדס פרטי משלי...  בעלי:)

טיפ לעצמאים אחרים: לא לפחד!!! גם שזה נראה ענק ולא הגיוני וגדול ממידותי לדעת שאם ה' הניח את זה לפתחי כנראה שאני מסוגלת. כמובן תוך ניהול סיכונים וחשיבה הגיונית אבל הכל מלעלה זה המסר.

 

יש לכם עסק קטן ואתם רוצים להשתתף במדור? שלחו אלינו מייל kipa@kipa.co.il

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן