כדורגלן בין לאומי הגיע לביקור בארץ והסתבך בגלל דגל ישראל

חמאס רודריגז, שחקנה של באיירן מינכן ונבחרת קולומביה הגיע לביקור בישראל, העלה תמונה שלו עם דגל ישראל, חטף ביקורות נזעמות על דגל ישראל והסיר אותו מהתמונה

חדשות כיפה גלעד כהן 09/09/18 10:23 כט באלול התשעח

כדורגלן בין לאומי הגיע לביקור בארץ והסתבך בגלל דגל ישראל
חמאס רודריגז בארץ, צילום: מתוך חשבון האינסטגראם של חאמס רודריגז

בזמן ששחקני נבחרת ישראל יבלו את ראש השנה בחו"ל בגלל צמד משחקים באלבניה (הפסידו 0:1) ובצפון אירלנד, יש כדורגלן שדווקא בחר להגיע לישראל, שחקנה של באיירן מינכן ונבחרת קולומביה חאמס רודריגס.

התמונה הראשונה שהעלה חאמס רודריגז

התמונה הראשונה שהעלה חאמס רודריגזצילום: מתוך חשבון האינסטגראם של חאמס רודריגז


הקולומביאני של באיירן מינכן העלה אמש (ש') לחשבון האינסטגרם שלו תמונה על רקע הר הזיתים וכתב "המקום הזה מדהים" והוסיף אימוג'י של דגל ישראל. התמונה זכתה תוך שעתיים ל-840 אלף לייקים בחשבון של רודריגס, שלו 40 מיליון עוקבים. אלא שתוך זמן קצר החשבון שלו הוצף בתגובות נזעמות בסגנון "אתה נמצא בפלסטין ולא בישראל" או "ירושלים היא בירת פלסטין". רודריגס כנראה נבהל, השמיט את דגל ישראל מהפוסט שלו ועידכן את המיקום ל"ירושלים".

שגריר ישראל בקולומביה, מרקו סרמונטה, בירך את חאמס רודריגס על הגעתו: "אנו שמחים מאוד לראות את אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם ואולי הכוכב הגדול ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הקולומביאני מבקר בישראל. אני בטוח שביקור בכותל יסייע לחברים שלו במשחק הידידות מול ארגנטינה ביום שלישי".