יש שריון: האלוף במיל' טל רוסו מצטרף לעבודה

מי שהיה מפקד פיקוד דרום מצטרף למפלגת העבודה כמשוריין של יו"ר המפלגה. ח"כ סתיו שפיר בירכה על הצטרפותו רוסו: "חיבור חשוב ביותר למפלגת העבודה, ושותף למאבקנו למען בטחון ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/19 20:26 יד באדר א'

יש שריון: האלוף במיל' טל רוסו מצטרף לעבודה
האלוף במיל טל רוסו עם יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, אהוד ברק, צילום: פלאש 90, בן אברהם

מפקד פיקוד דרום לשעבר, האלוף במיל' טל רוסו, מצטרף למפלגת העבודה וישובץ במקום השני ברשימה השמור לשריון היו"ר. כך נמסר הערב (יום ג'). רוסו מצטרף למפלגה לאחר שגם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', ח"כ חיים ילין שפרש מיש עתיד וגם האלוף במיל' עמוס ידלין סרבו לשיריון מאבי גבאי.

רוסו, שכיהן בצבא גם בתפקידי מפקד מפקדת העומק וראש אגף המבצעים, יערוך מחר מסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי.

ח"כ סתיו שפיר בירכה על הצטרפותו רוסו. "ברוך הבא אלוף במיל' רוסו. מי שפיקד על מערכות מאתגרות והקדיש הרבה מחייו לביטחון המדינה הוא חיבור חשוב ביותר למפלגת העבודה, ושותף למאבקנו למען בטחון ישראל ועתידה של הציונות".

ח"כ רויטל סויד אמרה: "ברוך הבא למפלגת העבודה. תוספת מכובדת לנבחרת מנצחת - יחד חוזרים לדרך חוזרים לעבודה".

הליכוד
32
הליכוד
כחול לבן
0
כחול לבן
שס
4
שס
ישראל ביתנו
0
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
9
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
9
יהדות התורה
זהות
5
זהות
העבודה-גשר
8
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
0
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי ישראל היום בתאריך 14/02
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא

גם ח"כ עמיר פרץ בירך את רוסו. "ברוך הבא טל רוסו. עבדתי עם טל רוסו כשכיהנתי כשר הביטחון, והכרתי קצין אמיץ ואחראי, אדם עם ראייה רחבה שרואה בשילוב התפישה הצבאית והמדינית כדרך להבטיח את ביטחון ישראל. רוסו הוא איש צוות שיודע לשתף פעולה ויוצר אווירה אופטימית לקראת כל משימה. אין לי ספק כי תרומתו תהיה חשובה למאבק הפוליטי העומד בפנינו".

יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה: "מדובר באדם ראוי אשר שירת את המדינה כל חייו ותרם רבות לביטחונה. צירופו מהווה גיוון חשוב לרשימה. רשימת העבודה לכנסת היא הרשימה הטובה, החזקה, המגוונת, האטרקטיבית והחרוצה ביותר מבין כל הרשימות ואני גאה בה".

אולם, למרות הברכות החמות, בכירים רבים בצמרת הרשימה תוקפים את התנהלותו של גבאי בשיחות סגורות, ואומרים כי הניסיונות לשריין מועמדים אנונימיים או חסרי השפעה אלקטוראלית הם מגוחכים פוגעים בנבחרי הפריימריז של המפלגה.

גבאי אמור לפרסם את החלטתו על כלל השריונים עד יום חמישי - המועד האחרון לסגירת הרשימות. גורמים במפלגה אמרו כי היו"ר בוחן אפשרות לשריין את המקום העשירי לפעילה הסביבתית ח"כ יעל כהן פארן ממפלגת התנועה של ציפי לבני.