"יש לי אפס טענות כלפי בנות השירות": ח"כ מיכאלי מתנצלת

חברת המחנה הציוני ביקשה לחדד את דברי הביקורת שהשמיעה נגד פעילות בנות השירות הלאומי, "אם מישהי נפגעה ממני אני שמחה להתנצל בפניה. הסיבה שנפגעו היא בגלל שבנט מיד עשה ספין וניסה להרחיק ממנו את הביקורת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/18 11:27 כז בכסלו התשעט

"יש לי אפס טענות כלפי בנות השירות": ח"כ מיכאלי מתנצלת
תוקפת את שקד. ח"כ מיכאלי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לאחר שפרסמה סרטון נגד בנות השירות לאומי, התנצלה היום (רביעי) ח"כ מרב מיכאלי והדגישה כי הביקורת שלה כוונה לשר החינוך נפתלי בנט.

בסוף השבוע שעבר פרסמה חברת המחנה הציוני סרטון, שבו טענה כי יו"ר הבית היהודי שולח בנות כדי ללמד את התלמידים "מהו יהודי וישראלי טוב". לדבריה, המסרים שהבנות מעבירות הוא כי "הישראלי הנכון, הוא המתנחל חובש הכיפה ואשתו הכפופה לו".

בראיון לגלי צה"ל ביקשה מיכאלי לחזור בה מחלק מהביקורת ואמרה כי "מי ששולח את העמותות האלו שבהן פועלות בנות השירות הן נפתלי בנט על חשבון כולנו, לא אמרתי מילה וחצי מילה על בנות השירות אלא אמרתי שנפתלי בנט משתמש בשירות הלאומי של הבנות הללו''.

עוד היא הדגישה כי "יש לי אפס טענות כלפי בנות השירות. יש לי כן טענות רבות לנפתלי בנט שמנצל את השירות שלהן שאמור להיות שירות לאומי לצרכיו הפוליטיים''. בהמשך הוסיפה כי "אם יש מישהי שנפגעה ממני אני שמחה להתנצל בפניה, אני מתנצלת מאוד בקלות באופן כללי. הסיבה שנפגעו היא בגלל שבנט מיד עשה ספין וניסה להרחיק ממנו את הביקורת שמגובה בנתונים מאוד מפורשים ולהגיד שאני יצאתי נגד בנות שירות כשממש לא יצאתי נגדן".