השר בנט: "למרות הדיבורים, נקדם את חוק גירוש מחבלים"

יו"ר הבית היהודי, שהעתיקה את ישיבת הסיעה לגבעת אסף, התייחס לדיווחים כאילו היוזמה תטורפד בהליך החקיקה. השרה שקד: "העצרת אתמול הייתה עצרת לחיזוק ההתיישבות ביו"ש ולא נגד הממשלה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/12/18 14:58 ט בטבת התשעט

השר בנט: "למרות הדיבורים, נקדם את חוק גירוש מחבלים"
חברי הבית היהודי בגבעת אסף, צילום: הותר לשימוש

אחרי הפיגוע ביום חמישי האחרו, בו נהרגו שני לוחמי גדוד 'נצח יהודה', החליטו במפלגת הבית היהודי לקיים היום (שני) את ישיבת הסיעה בישוב גבעת אסף שבבנימין.

יו"ר המפלגה, שר החינוך נפתלי בנט אמר כי "כשהרגו יהודים, הקמנו יישובים. מקריית שמונה דרך מעלה החמישה, לכן אנחנו צריכים לחזק את ההתיישבות".

בנוגע להצעת החוק לגירוש מחבלים, שהוא מקדם יחד עם ח"כ מוטי יוגב, הוא ציין כי חקיקתו נועדה "כדי שמחבלים יחזרו לפחד. אני שומע שיש רצון לעכב את החוק בתהליכי החקיקה, אנחנו נקדם את זה".

שרת המשפטים, איילת שקד טענה כי ההפגנה אתמול מול בית ראש הממשלה לא היתה נגדו, "בעניין העצרת אתמול צר לי שהתקשורת קנתה את הספין הזה בעניין הפגנה נגד הממשלה. לא היה ולא נברא. זו עצרת תמיכה בהתיישבות. עצרת לקידום ההסדרה של ישובים צעירים, היום שם פעילי הבית היהודי, פעילי ליכוד, ראשי מועצות. אני רק יכולה להיעצב על זה שמנסים להציג תמונה מעוותת בתקשורת. זאת הייתה עצרת לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון"

סגן שר הביטחון אלי בן דהן

סגן שר הביטחון אלי בן דהןצילום: פלאש 90. דניאל שטרית

סגן שר הביטחון, אלי בן דהן צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא התחייב בישיבת הסיעה כי הקיצוץ שתוכנן במרכיבי הביטחון בהתיישבות ביהודה ושומרון לא יצא לפועל. "אנחה בימים הקרובים את גורמי המקצוע במשרד בהתאם."

בתוך כך, יו"ר ש"ס ושר הפנים השר אריה דרעי החליט להעביר 500 אלף שקלים לטובת ביטחון הישוב היהודי בחברון, זאת במסגרת המענק הביטחוני של 34 מליון שקלים ליישובי יו"ש עליו החליטה הממשלה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן