ירי בתוך הנגמ"ש: הבית היהודי בנתניה נגד חברת הבית היהודי

בקמפיין ממוקד של רשימת 'הבית היהודי' בנתניה תוקפים היום (ג') את חברת הבית היהודי, רחלי צינקין שרצה ברשימה אחרת בטענה כי מס' 2 ברשימה בה היא חברה, הוא איש מפלגת 'שינוי' שפועל נגד הציבור הדתי בעיר

חדשות כיפה גלעד כהן 02/10/18 16:06 כג בתשרי התשעט

ירי בתוך הנגמ"ש: הבית היהודי בנתניה נגד חברת הבית היהודי
רחלי צינקין, צילום: צילום מסך

עו"ד רחלי צינקין, פעילה חברתית בעיר נתניה ובבית היהודי שהצטרפה לרשימה "למען נתניה" חטפה היום (ג') ביקרות בקמפיין ממוקד מטרה כנגדה מטעם 'הבית היהודי' בעיר. ברשימת 'הבית היהודי' בנתניה טוענים כי היא והרשימה בה היא נמצאת "מסתירים" את אחד המועמדים - אדיר בנימיני, איש מפלגת 'שינוי'. צינקין אומרת בתגובה ל'כיפה': "מקווה שרשימת 'הבית היהודי' תתרכז בלעשות טוב לנתניה"

"בחרת צינקין- קבלת בנימיני" - זה שם הקמפיין החדש של רשימת 'הבית היהודי' בנתניה, קמפיין שמוכוון כולו נגד מס' 3 ברשימת 'למען נתניה', עו"ד רחלי צינקין. ברשימת הבית היהודי טוענים כי אורנשטיין וצינקין מסתירים את מס' 2 ברשימה, אדיר בנימיני, איש מפלגת 'שינוי', שהתבטא בעבר נגד הציבור הדתי בעיר.

הקמפיין

הקמפייןצילום: יח"צ

דניאל בשארי, יו"ר רשימת 'הבית היהודי' בנתניה אמר כי " הנסיון הנואש לקושש קולות מציבור, שברור כי טובתו אינה בראש מעייניו של אורנשטיין, היא גניבת דעת. עופר אורנשטיין ורחל צינקין מסתירים את אדיר בנימיני כי בנימיני נלחם בערכי הציונות הדתית.  כל קול לאורנשטיין- צינקין הוא הצבעה נגד בתי כנסת נגד מקוואות, נגד שמירת השבת בנתניה, נגד יותר יהדות בנתניה. הקהל הדתי לאומי בנתניה זוכר היטב את התבטאויותיו של בנימיני  ויודע היטב מי מייצג אותו ומי לרעתו." דברי בשארי.

צינקין אמרה בתגובה לאתר 'כיפה': "אני מאחלת הצלחה למפלגת הבית היהודי ומקווה שהרשימה תתרכז בלעשות טוב לנתניה."