ילדי משפחת שבח לנתניהו: אשר את חוות גלעד

ילדי משפחת שבח, שאביהם רזיאל נרצח בפיגוע ירי סמוך לביתם בחוות גלעד, שלחו מכתב לראש הממשלה בו הם מבקשים להתחשב בבקשת אמם ובבקשתם ולאשר את חוות גלעד.

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/18 20:36 ז בשבט התשעח

ילדי משפחת שבח לנתניהו: אשר את חוות גלעד
מכתב ילדי משפחת שבח לרה"מ, צילום: ללא קרדיט

ילדי משפחת שבח, שאביהם רזיאל נרצח בפיגוע ירי סמוך לביתם בחוות גלעד, שלחו הבוקר [ג'] מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הם מבקשים ממנו להתחשב בבקשת אמם ובבקשתם ולאשר את חוות גלעד. 

כידוע, לאחר שאלמנת הנרצח יעל שבח פנתה לאחר הרצח לראש מועצת שומרון יוסי דגן וביקשה ממנו להיאבק לקיים את צוואתו של בעלה, רזיאל ולסייע במאבק להביא לאישור חוות גלעד פנו ראש מועצת שומרון יחד עם יעל, לשרים ולראש הממשלה וביקשו ממנו לאשר את חוות גלעד. בעקבות זאת התגייסו השרים והביעו את תמיכתם באישור חוות גלעד. 

לאחר שהילדים נחשפו למאבק. כתבה הבת הבכורה רננה בשמה ובשם אחיה מכתב לראש הממשלה בו היא מציינת בין השאר: "אני מבקשת שתאשר לנו לבנות בית בישוב ושלא נצטרך לפחד מזה שיפרקו לנו אותו... שיבנו לנו תחנת אוטובוס. כדי שלא נצטרך לחכות יותר מדי זמן בגשם ובחום". רננה סיכמה וכתבה: "אני יודעת שאתה איש עסוק. אבל מבקשת שתתחשב בבקשתנו. כי זה חשוב לנו מאוד"  

ראש מועצת שומרון דגן ציין: "זהו העיתוי הנכון לאשר את חוות גלעד. יש רוב בקרב שרי הממשלה ואין מניעה משפטית. זו התשובה הציונית ההולמת לרצח הנפשע".

 

כתיבת המכתב לרה"מ

כתיבת המכתב לרה"מצילום: ללא קרדיט