יו''ר מועצת יש''ע: "השמאל המתקדם והנאור הרבה יותר מרובע מהימין ה'כביכול' שמרן"

יו''ר מועצת יש''ע חננאל דורני פתח את ועידת האינטרס הלאומי של תנועת 'ישראל שלי' במרכז בגין. "בזמן שהם ממשיכים לדון שוב על אותו פתרון, אנחנו ממשיכים לקדם את ההתיישבות"

חדשות כיפה גלעד כהן 29/11/18 17:59 כא בכסלו התשעט

יו''ר מועצת יש''ע: "השמאל המתקדם והנאור הרבה יותר מרובע מהימין ה'כביכול' שמרן"
חננאל דורני, צילום: מירי צחי

יו''ר מועצת יש''ע חננאל דורני פתח את ועידת האינטרס הלאומי של תנועת 'ישראל שלי' הערב במרכז בגין בירושלים. בנאומו, אמר דורני כי בעוד הימין הישראלי מכנס ועידה שעיקרה חיפוש פתרונות מצד ימין של המפה הפוליטית, השמאל הישראלי ממשיך לדבר על פתרון שתי המדינות כפתרון היחיד. "חמישים ואחת שנים עברו מאז מלחמת ששת הימים והשמאל תקוע בעבר. הם בטוחים שפתרון שתי המדינות עדיין רלוונטי. הם חוזרים שוב ושוב על המנטרה: 'שתי מדינות לשני עמים'".

"בזמן שהם ממשיכים לדון שוב על אותו פתרון", אמר דורני, "אנחנו ממשיכים לקדם את ההתיישבות: בשומרון, בבנימין, בגוש עציון, בבקעת הירדן, בבית אל ובחברון. מי שחושב שאפשר להשיב את הגלגל לאחור - טועה".

יגאל דילמוני

יגאל דילמוניצילום: מירי צחי

בנימה אישית, הוסיף דורני: "אני מאוד גאה בכנס הזה, זהו כנס של חברה אמיצה שמוכנה לשמוע עוד רעיונות. גם אם בסוף היום לא נצא מכאן עם פתרון ברור, היכולת להכיל ולקבל דעות שונות".

וחתם: "אני שמח שכבר שנים מועצת יש''ע שותפה יחד עם תנועת 'ישראל שלי' בפעילות ובחשיבה".

מ''מ מנכ''ל מועצת יש''ע יגאל דילמוני בירך גם הוא על הבמה ואמר: "ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן גדלה וצומחת.  אנחנו מפתחים את התשתיות פה באזור ואנחנו מקדמים את הריבונות בשטח הלכה למעשה. יש מגוון פתרונות, אך צריך שהממשלה תגיע להכרעה בעניין יהודה, שומרון ובקעת הירדן ותקדם חשיבה על תכניות חדשות אחרות שהן לא האסון שיכול להביא עלינו פתרון שתי מדינות. אנחנו לא דואגים רק לעצמנו אנחנו דואגים לכלל מדינת ישראל".