יו"ר הכנסת נאם - השר האיראני נטש

כשיו"ר הכנסת אדלשטיין הגיע לנאום ברומא, שר החוץ האירני החליט לעזוב את האזור. "הוא לא מסוגל להתמודד עם העובדה שהוא מייצג מדינה שמפיצה שנאה וטרור בכל העולם", טען

חדשות כיפה גלעד כהן 24/11/18 18:03 טז בכסלו התשעט

יו"ר הכנסת נאם - השר האיראני נטש
יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תקרית דיפלומטית באיטליה: יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין נאם אתמול (שישי) בכנס MED2018, כנס בינלאומי ברומא שעוסק בדיאלוג במזרח התיכון. שר החוץ האיראני מחמוד ג'וואד זריף עזב בתגובה את המלון שבו התקיים הכנס. אדלשטיין תקף: "הוא לא מסוגל לשמוע את האמת".

"שר החוץ האיראני זריף נטש את המלון כשנכנסתי לנאום בכנס MED2018", כתב אדלשטיין בחשבון הטוויטר שלו. "הוא לא מסוגל להתמודד עם העובדה שהוא מייצג מדינה שמפיצה שנאה וטרור בכל העולם. אמרתי בכנס כי לישראל אין גבול עם איראן אבל איראן מחפשת בכוח ליצור גבול עם ישראל ומתבססת בסוריה לבנון וברצועת עזה".

לפני נאומו שוחח אדלשטיין עם שר החוץ האיטלקי אנזו מואברו. "אמרתי לו כי אירן היא מדינה מסוכנת שלא מאיימת רק על ישראל אלא על העולם כולו. מצער שבמקום לבודד את אירן ולבלום את הטרור שהיא מפיצה, איטליה מעמיקה את שיתופי הפעולה עם טהרן".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן