יו"ר ההסתדרות מצטרף לבני גנץ

אבי ניסנקורן החליט להצטרף לרשימת חוסן לישראל-תל"ם לכנסת ה-21. גנץ: "אבי הוא נכס אמיתי ומנהיג חברתי חשוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/19 18:57 יא באדר א'

יו"ר ההסתדרות מצטרף לבני גנץ
רכש חדש | בני גנץ עם אבי ניסנקורן, צילום: ישראל הדרי

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע הערב (שבת) כי הוא עוזב את ההסתדרות ומצטרף לחוסן לישראל-תל"ם בראשות בני גנץ. גורמים בהסתדרות טענו כי ניסנקורן הסכים לעזוב את תפקידו כיו"ר אחרי פחות משנתיים משום שקיבל הבטחה לכהן כשר כלכלי בכיר בממשלה בראשות גנץ או בממשלת אחדות, אם תקום כזו. "ניסנקורן לא יעזוב את התפקיד בשביל להיות חבר כנסת", אמר גורם בהסתדרות.

כזכור, ניסנקורן עצמו טען במהלך קמפיין הבחירות שלו לראשות ההסתדרות, כי בניגוד לח"כ שלי יחימוביץ, מולה התמודד לתפקיד, הוא לא מחפש ג'וב או סידור עבודה – אלא מתמודד לתפקיד יו"ר ההסתדרות לכהונה שלמה. באחד הראיונות נשאל אם פניו לפוליטיקה הארצית. הוא הכחיש וענה: "כל כולי בהסתדרות".

גנץ מסר הערב כי "אבי הוא נכס אמיתי בדרך לניצחון ולשינוי סדרי העדיפויות. הצטרפותו היא נדבך מרכזי בהפיכת המפלגה למי שמייצגת את מעמד הביניים המתמודד עם יוקר מחיה טורפני, תורי ענק במערכת הבריאות וכישלון מהדהד ביכולת להשיג קורת גג. יחד איתו תוביל חוסן לישראל-תל"ם את המלחמה ביוקר המחיה, ותקדם מדיניות של כלכלה חופשית עם דאגה לחלש וצמצום הפערים החברתיים".

מהליכוד אמרו בתגובה להצטרפות של יו"ר ההסתדרות לחוסן לישראל כי: "אחרי שגנץ פשט רגל עם החברה אותה ניהל, הוא מצרף את יו״ר ההסתדרות ניסנקורן שעומד בראש הוועדים החזקים בחברת החשמל, בנמלים, ברכבות ובחברות המזון - שמונעים תחרות והורדת מחירים במשק. בני גנץ הוא שמאל חלש ופושט רגל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן