יורם שפטל יעמוד בראש עוצמה יהודית?

בעוצמה יהודית פנו לעורך הדין ושדרן הרדיו, שנודע בהתבטאויותיו החריפות ובעמדותיו הניציות, והציעו לו לעמוד בראשות רשימת המפלגה לכנסת. זאת על רקע הפיצוץ במגעים בין עוצמה יהודית לרשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/19 20:33 יב באדר א'

יורם שפטל יעמוד בראש עוצמה יהודית?
עו"ד יורם שפטל, צילום: פלאש 90

התפתחות משמעותית בגוש הימין: לאחר שהמשא ומתן בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי, לעוצמה יהודית עלה, לעת עתה, על שרטון, כאשר ברשימה המאוחדת מציעים לעוצמה את המקום השישי, ואילו בעוצמה דורשים את המקום השלישי, אנשי עוצמה יהודית פנו אמש (מוצ"ש) לעורך הדין יורם שפטל, והציעו לו לעמוד בראשות הרשימה, כאשר האחרון לא שלל את האופציה. כך על פי הודעת עצמה יהודית.

בהודעת עוצמה יהודית, בראשה עומדים כיום ד"ר מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר, נאמר כי: "שפטל הוא אחד מעורכי הדין המובילים והיוקרתיים במדינת ישראל. הוא ידוע כבעל דעות ימניות ומוכר בשל השתלחותו המתמדת באויב, ומוכר כמוביל דעה מרכזי בימין. 

ראשי

ראשי 'עצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי ואיתמר בן גבירצילום: Hadas Parush/Flash90

"בשיחה שקיימו ראשי עוצמה עם שפטל, מסתבר כי מה שעשוי להניע את שפטל לתת תשובה חיובית למהלך היא העובדה כי שלטון הימין בסכנה, וכי אנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי מתייחסים לאנשי עוצמה יהודית בפרטרונות. שפטל השיב לאנשי עוצמה כי ישקול את ההצעה, וכי גורלם של עם ישראל ומדינת ישראל חשובים לו. שפטל מסרב להשיב הערב לטלפונים של כתבים. 

"הערב התפרסמו סקרים לפיהם הבית היהודי והאיחוד הלאומי יחד נמצאות על גבול אחוז החסימה, ואילו עוצמה יהודית מחזיקה במספר של שלושה עד שלושה וחצי מנדטים". כך הודעת עוצמה יהודית.