יוסי דגן: "אני מתבייש בממשלה שלי"

צפו: ראש המועצה האזורית שומרון כועס על סגירת חמש תחנות מגן דוד אדום ברחבי יהודה ושומרון: "אנשים עלולים להרג ולמות כתוצאה מהדבר הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/19 14:37 יז באדר ב'

יוסי דגן: "אני מתבייש בממשלה שלי"
נתניהו ודגן, צילום: לעמ

בצל נסיעתו של ראש הממשלה לוושינגטון לוועידת איפא"ק, יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון , דרש מנתניהו לכנס לישיבת חירום בנושא סגירת תחנות מד"א ביו"ש, גם בארה"ב: "זלזול בחיי אדם. אני מתבייש בממשלה שלי"

שבוע לאחר פיגוע הקשה באריאל, היום (א') בשעה 15:00 יסגרו חמש תחנות מגן דוד אדום יהודה ושומרון, לאחר שלא נמצא תקציב להמשך שירות החירום בגזרה חמה. יוסי דגן תקף את הממשלה: "לאחר שקיצצו במספר החיילים באיזור, ומסרבים להשלים פערים של 400 מליון שח למרכיבי בטחון, מוסיפים חטא על פשע וגם סוגרים תחנות מד"א מפקירים את חיי חצי מליון תושבי יו"ש כפשוטו, ממשלת ישראל ומד"א צריכים להתבייש, בזמן שיש ממשלה לאומית, משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות, משרד האוצר, והארגון הלאומי, של מד"א מקצצים שבוע אחרי הפיגוע הנורא, אני מתבייש שכך הממשלה שלי נוהגת, אני מתבייש, שכך ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל - מד"א נוהג, זו חרפה". 

דגן הוסיף: "ראש הממשלה צריך לכנס דיון כבר בוושינגטון ולפתור את הסיפור הזה. לא יכול להיות שאנחנו בני ערובה של מלחמות אגו ומלחמות תקציביות על מליונים בודדים כל שנה מחדש. יש כאן חיי אדם. אנשים עלולים לההרג ולמות כתוצאה מהדבר הזה".