"יהיה מאוד מעניין": הבילד אפ של נתניהו לנאומו בכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון ובו הוא מזמין את הציבור לצפות בנאומו בפתיחת מושב החורף של הכנסת. "אני עובד עכשיו על תיקונים אחרונים. יהיה מאוד מעניין". צפו

חדשות כיפה גלעד כהן 15/10/18 15:07 ו בחשון התשעט

"יהיה מאוד מעניין": הבילד אפ של נתניהו לנאומו בכנסת
ראש הממשלה , צילום: צילום מסך

היום (ב') בשעה 16:00 יפתח מושב החורף של הכנסת ה-20. המושב ייפתח עם השאלות שמרחפות באוויר - האם הולכים לבחירות? האם זה המושב האחרון של הכנסת הנוכחית? ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם לפני זמן קצר סרטון בחשבון הטוויטר שלו ובו הוא מזמין את אזרחי ישראל לצפות בנאום שלו בכנסת. "הולך להיות נאום מעניין, אפילו נאום מאוד מעניין"

בשעה 16:00 צפוי לנאום יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין את נאום פתיחת המושב. בשעה 16:30 צפוי ראש הממשלה, בנימין נתניהו לנאום את נאומו. בסרטון שפרסם ראש הממשלה הוא אומר כי זה יום חגיגי "אני עובד עכשיו על תיקונים אחרונים לקראת הנאום. זה יהיה נאום מעניין. אפילו מאוד מעניין." כך ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שר החינוך נפתלי בנט התייחס להשערות כי אנחנו לקראת מערכת בחירות ואמר: "בימים האחרונים מתגברים הדיבורים על הקדמת הבחירות. מבחינתנו, לבחירות יש מועד אחד בלבד - נובמבר 2019.  בחירות צריכות להתקיים במועדן. הממשלה היא טובה. חוק הגיוס פתיר מאוד, נושא הגיור הוא פתיר מאוד, והניסיונות לייצר סביבם משבר הם פייק מיסודם. הגיע הזמן להגיד את זה - ליברמן והחרדים יכולים ויודעים להגיע לפתרון. אם זו תהיה הכוונה, זה יקרה." כך בנט.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן