ידידיה מאיר נגד גלי צה"ל

הבוקר (ה') פתחה אילנה דיין את תכניתה בגל"צ דווקא בערבית זאת בעקבות חתונתם של לוסי אהריש וצחי הלוי. את ידידה מאיר זה לא השאיר אדיש: "השידור הציבורי מטיף לנו יום-יום". ח"כ סמוטריץ': "עוד סיבה לסגור את התחנה"

חדשות כיפה גלעד כהן 11/10/18 12:42 ב בחשון התשעט

ידידיה מאיר נגד גלי צה"ל
ידידיה מאיר, צילום: פלאש 90

לא מעט גינויים יצאו כנגד נישואיה של העיתונאית המוסלמית לוסי אהריש והשחקן היהודי צחי הלוי. הבוקר בתחנה הצבאית גלי צה"ל החליטה אילנה דיין לפתוח את תכניתה דווקא בערבית והתייחסה לתגובתו של ח"כ אורן חזן לחתונה.

"סבאח אל ח'יר לחבר הכנסת שקפץ על עגלת נישואיה של לוסי אהריש לצחי הלוי, הוא לא מאשים אותה חלילה בכלום אלא רק שפיתתה יהודי כדי לפגוע במדינתנו. לחבר הכנסת יש שם, אבל הוא לא סובל מחשיפה. אולי ממחסור במשהו אחר."

אילנה דיין

מטיף לציבור? | אילנה דייןצילום: פלאש 90

הפובליציסט ידידיה מאיר שמשדר בימי שישי באותה תחנה תכנית עם אשתו סיון רהב-מאיר התייחס הבוקר לפתיח של אילנה דיין לתכניתה ואמר: "אל תדברו איתי על החיים הפרטיים של לוסי וצחי. וגם לא על אורן חזן ששוב פיתה את סגר היום לעסוק בו. דברו על הדבר הכי ציבורי בחיינו: על השידור הציבורי שלנו ועל הערכים שהוא מטיף להם יום-יום".

גם ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס לפתיח של אילנה דיין ואמר: "תחנת הרדיו הצבאית הממלכתית של המדינה היהודית, זו שממומנת מהכסף של כולנו, פותחת את שידוריה בשמונה בבוקר בשיר הלל חשוך להתבוללות. שבירת שיא נוסף בניתוק האדיר שבין התקשורת לציבור - שלפי כל הסקרים שפורסמו לאחרונה רוב מוחלט שלו מתנגד לנישואי תערובת. עוד סיבה לסגור ומיד!"