"יבוא יום ומלוא גבורתו יסופר"

דמותו ושמו של הקצין שנהרג הלילה בעזה, סא"ל מ' תישאר ככל הנראה חסויה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "לוחם מהולל שנפל הלילה בפעולת צה״ל ברצועת עזה. יבוא יום ומלוא גבורתו יסופר"

חדשות כיפה גלעד כהן 12/11/18 10:26 ד בכסלו התשעט

"יבוא יום ומלוא גבורתו יסופר"
למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90

כל מה שהותר לפרסום בעניין זהותו של סא"ל מ' שנהרג הלילה בתקרית הירי שהסתבכה ברצועת עזה הוא כי סא"ל מ', בן 41, נשוי ואב לשניים. ככל הנראה שמו ותמונתו לא ייחשפו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בחשבון הטויטר שלו: "אני מרכין את ראשי בנפול סגן אלוף מ׳ ז״ל, לוחם מהולל שנפל הלילה בפעולת צה״ל ברצועת עזה. יבוא יום ומלוא גבורתו יסופר. אזרחי ישראל חבים לו חוב עצום. כוחותינו פעלו הלילה בגבורה ובאומץ לב. אני מצדיע לסא״ל מ׳, למשפחתו ולחבריו לנשק. יהי זכרו ברוך."

רוה"מ בנימין נתניהו

רוה"מ בנימין נתניהוצילום: אלכס קולומויסקי POOL

סא"ל מ' הוא ישראלי בן העדה הדרוזית. מוקדם יותר היום שר התקשורת איוב קרא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "התעוררנו לבוקר חשוך, קודר, עצוב וקשה מנשוא, שעה שאחד מבנינו הגיבורים והיקרים, קצין מופתי, ערכי, מוערך ועטור הישגים, סא"ל מ'- נפל בפעילות מבצעית בעזה. אני מכיר מקרוב אותו ואת משפחתו האצילית- כולנו בהלם ובלב שבור. שולח להם חיבוק חם ותנחומים ומתפלל לרפואה שלמה ומהירה לפצוע מהתקרית."

ח"כ שלי יחימוביץ השתמשה במוצאו של הקצין שנהרג כדי להזכיר את חוק הלאום שחוקק השנה בכנסת ואמרה: "שמו כנראה לא יתפרסם לעולם, אבל אפשר לומר, בכאב עצום, שמותו בקרב של סא"ל מ' מעמיד באופן מזוויע עוד יותר את חוק הלאום הגזעני והנתעב, הקובע כי אזרחים כמו מ' ז"ל, שאינם יהודים, הם אזרחים סוג ב'. משתתפת באבלה הכבד של משפחתו. הלב דואב. יהי זכרו ברוך."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן