יאיר נתניהו: "הנבזיות של השמאל אינה דבר חדש"

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו התייחס לחוק הלאום בדף הפייסבוק שלו וכתב: ""הנבזיות של הבולשביקים מהשמאל בקריאה ״נאצים״, ״פשיסטים״ כלפי הימין אינה דבר חדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/18 13:14 כה באב התשעח

יאיר נתניהו: "הנבזיות של השמאל אינה דבר חדש"
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

חוק הלאום שעבר לפני כשבועיים ועורר סערה במדינת ישראל ממשיך לתפוס כותרות. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו התייחס גם כן לחוק ולסערה שנוצרה סביבו ואמר "הנבזיות של השמאל אינה דבר חדש"

זו אינה הפעם הראשונה שבנו של ראש הממשלה מתייחס לנושאים פוליטיים שעל סדר היום. בעבר תקף יאיר נתניהו את ארגון השמאל הקיצוני "מולד" לאחר שאחד מעמודי הפייסבוק שמפעיל הארגון העלה פוסט נגדו שכלל "חמישה דברים שלא ידעתם על יורש העצר יאיר נתניהו". בפוסט הוצגו כתבות שבעבר פורסמו נגדו. נתניהו לא נשאר חייב ותקף את "חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם". התבטאות זו של נתניהו גררה תביעות הדדיות שעודן מתנהלות בבית המשפט.

הפעם התייחס נתניהו לחוק הלאום וכתב בדף הפייסבוק שלו "הנבזיות של הבולשביקים מהשמאל בקריאה ״נאצים״, ״פשיסטים״ כלפי הימין (שהוא - הוא המחנה הליברלי האמיתי בישראל), אינה דבר חדש. הרי גם לז׳בוטינסקי הם קראו ״ולדימיר היטלר״ (ולדימיר היה שמו הפרטי)."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן