טרגדיה: ילד בן 4 נפגע מאוטובוס ונהרג

אוטובוס דרס למוות ילד בעיר ביתר עילית. ממד"א נמסר כי הילד ספג פגיעה רב מערכתית ולצוותים שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/19 18:47 יז בניסן התשעט

טרגדיה: ילד בן 4 נפגע מאוטובוס ונהרג
זירת התאונה בבית"ר עלית, צילום: נתן קניג

טרגדיה בבית"ר עילית. מדוברות מגן דוד אדום נמסר, כי בשעה 18:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפגע מאוטובוס ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מהמקום על ילד כבן 4 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו. 

חובש רפואת חירום במד"א, חיים ברנשטיין, סיפר: "מדובר בטרגדיה קשה מאוד, הייתי ברחוב סמוך עם האמבולנס כשקיבלתי את הקריאה. ילד כבן 4 שכב על הכביש בסמוך לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר. ביצעתי מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

זירת התאונה

זירת התאונהצילום: נתן קניג

יוסי רייניץ, מתנדב זק"א מחוז ש"י, סיפר על התאונה הקשה: "הגעתי לזירת התאונה המראות היו קשים מאוד, ילד קטן היה שרוע על הכביש כשהוא סובל מפגיעה קשה מאוד וללא הכרה לאחר שנדרס ע״י אוטובוס, הצוות הרפואי אישר את מותו במקום. מתנדבי זק"א מחוז ש"י מטפלים בגופת הפעוט ובאיסוף הממצאים בזירה. נקרע לנו הלב לטפל בזירה הקשה ולראות קורבי המשפחה של הפעוט שהיו במקום".

נסיבות המקרה נחקרת ע״י המשטרה במקום.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן