טיסה חינם לנוסעי "טיסת השבת"

חברת אל-על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי "טיסת השבת" בגלל אי הנוחות שנגרמה להם. השר אורי אריאל: "הפיצוי המוצע הוא בדיחה"

חדשות כיפה גלעד כהן 26/11/18 09:57 יח בכסלו התשעט

טיסה חינם לנוסעי "טיסת השבת"
נוסעת מחכה לטיסה, צילום: פלאש 90. סרגיי אטל

אל על מודיעה: בנושא טיסת אל על מה-15 בנובמבר מניו יורק לתל אביב החברה מוצאת לנכון לחזור ולהבהיר, כפי שכבר הבהירה בהודעה לתקשורת ביום 19 בנובמבר, כי היא לא הטילה אשם בציבור החילוני, הדתי או החרדי באירועים עליהם דווח.

כזכור, בשבת לפני כשבועיים פורסם כי נוסעים חרדים שהיו על טיסת אל-על מניו-יורק לתל אביב התפרעו בגלל חשש מחילול שבת. אולם, במהלך השבועיים האחרונים על עוד פרטים מהטיסה שכונתה "טיסת השבת" אשר שוללים את הטענות על התפרעות בקרב הציבור הדתי או החרדי.

טיסת השבת | התפרעו? לא בטוח

טיסת השבת | התפרעו? לא בטוחצילום: באדיבות יהודה שלזינגר

חברת אל-על הוציאה הודעה לפיה: "כל פרסום אחר לא נעשה על דעת אל-על.  אל-על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר או לאום כלשהו. הנהלת אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה זו באופן מעורר הערכה. אל-על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי הטיסה נוכח אי הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה."

יו"ר האיחוד הלאומי השר אורי אריאל אמר על הפיצוי כי "אל-על לא רק שגרמה לעוגמת נפש לנוסעים הדתיים והחרדים אלא לא הועילה בטובה להתנצל. הפיצוי המוצע הוא בדיחה. הרי בכל חברת תעופה בעולם לא היו מזלזלים בדת של אדם והיו מכבדים אותו. הכיצד שבחברה ישראלית שמתיימרת להיות חברה שנושאת בגאון את צבעי הדגל, יש זלזול כה רב, פייק ניוז והשפלה? מעבר לכך, שמו מנהלי אל על את עובדיהם להתעמת מול הלקוחות. מישהו שם באל על חייב לעשות בדק בית ולהתחיל לקחת אחריות."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן