חתך את אשתו בסכין בנוכחות בתם בת ה-4: כתב אישום חמור הוגש נגד גבר שהתעלל באשתו

יחידת התביעות של משטרת ישראל הגיש כתב אישום חמור נגד גבר מחולון, שחשוד שבמשך שנים היכה, איים ופצע את בת זוגתו, וחתך אותה בסכין מול בתם בת ה-4. נגד החשוד הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 18:01 יב באב התשפב

חתך את אשתו בסכין בנוכחות בתם בת ה-4: כתב אישום חמור הוגש נגד גבר שהתעלל באשתו
צילום: Yossi Aloni/Flash90

כתב אישום חמור הנושא 8 אישומים בגין פציעה ותקיפה חבלנית של בת הזוג: יחידת התביעות של משטרת ישראל מחוז תל אביב הגישה היום (ג) כתב אישום חמור נגד גבר מחולון שהכה את בת זוגו במשך שנים, כאשר באחת ההזדמנויות החשוד חתך את כף ידה של המתלוננת מספר פעמים בסכין בעוד בתם המשותפת בת ה-4 נוכחת, ותוך שהוא גורם לה לחבלות קשות מאוד שהצריכו תפרים וניתוח. באותו אירוע, החשוד איים על המתלוננת, כי אם תספר כי פצע אותה בסכין, הוא ירצח אותה.

"רוצה לראות איך את לא חוזרת הביתה היום", "אני ארצח אותך, אני הורג אותך ומתאבד, אני אהרוג אותי ואותך"

מסכת ההתעללות שנמשכה כ-3 שנים כללה איומים רבים על המתלוננת תקיפות וגרימת חבלות ואיומים "רוצה לראות איך את לא חוזרת הביתה היום", "אני ארצח אותך, אני הורג אותך ומתאבד, אני אהרוג אותי ואותך". היום (ג') כאמור הגישה נגדו המשטרה כתב אישום חמור, המכיל 8 אישומים בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה חבלנית של בת זוג ואיומים. 

מסכת ההתעללות במתלוננת נמשכה כ-3 שנים וכללה איומים על חייה, תקיפות וגרימת חבלות. 

החשוד בן 23 תושב חולון  נעצר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בתל אביב, והיום, הוגש נגדו כתב אישום חמור, המכיל 8 אישומים בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה חבלנית של בת זוג ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

צילום: דוברות המשטרה

ממשטרת ישראל נמסר על האירוע החמור "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת מספר תלונות בגין מספר אירועי איומים, השפלות ואלימות קשים שחוותה אישה מצד בן זוגה. מסכת ההתעללות במתלוננת נמשכה כ-3 שנים וכללה איומים על חייה, תקיפות וגרימת חבלות.

החשוד איים על המתלוננת, כי אם תספר כי פצע אותה בסכין - ירצח אותה

עוד נמסר מהמשטרה כי "החשוד במשך שנים היכה, איים ופצע את בת זוגתו ובאחת ההזדמנויות, החשוד תקף את המתלוננת בעוד בתם המשותפת בת ה-4 נוכחת וחתך את כף ידה של המתלוננת מספר פעמים בסכין תוך שהוא גורם לה לחבלות קשות מאוד שהצריכו תפרים וניתוח. באותו אירוע, החשוד איים על המתלוננת, כי אם תספר כי פצע אותה בסכין, הוא ירצח אותה.

"החשוד (23 חולון) נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והיום, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה נגדו כתב אישום חמור, המכיל 8 אישומים בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה חבלנית של בת זוג ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן