"חפשו פראיירית אחרת": כשסניף מרצ בתל אביב הסתבך עם איילת שקד

"להדתה בת"א יש שם וקוראים לה איילת שקד", נכתב בהודעה שנשלחה לתושבי העיר, ובהם שרת המשפטים, מטעם סיעת השמאל המקומית. שקד: "למה לא להציג אותי כדמון, אם זה יעיר קצת את הפעילים הרדומים של מרצ?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/10/18 13:37 טז בחשון התשעט

"חפשו פראיירית אחרת": כשסניף מרצ בתל אביב הסתבך עם איילת שקד
שרת המשפטים איילת שקד, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

מפלגת מרצ בתל אביב שלחה היום (חמישי) הודעות לתושבי העיר, ובהן "אזהרה" מפני "הימין המשיחי והקיצוני" בראשות הבית היהודי ואיילת שקד. מי שכתושבת העיר קיבלה את המסר בטלפון הנייד האישי, היתה שרת המשפטים שמיהרה להגיב ולתקוף בחזרה.

"להדתה בת"א", נכתב בהודעה שהופצה, "יש שם וקוראים לה איילת שקד ומפלגה שקוראים לה הבית היהודי. לאט לאט הם רוצים לשנות את פניה של ת"א ולהפוך אותה לבית אל מול הימין המשיחי והקיצוני רק מרצ תשמור על ת"א חופשית".

שקד לא אהבה את מה שקראה ובפוסט בפייסבוק כתבה כי "מתברר שסיעת מרצ בתל אביב קצת בלחץ, הקמפיין אפעס לא ממריא, אז החברים שם עברו לקמפיין הפחדה: כעת הם טוענים שיש הדתה בתל אביב ושאני באופן אישי אחראית להדתה הזו. עוד מעט יגידו גם שהחרדים נוהרים לקלפיות... ".

ההודעה שנשלחה לשקד

ההודעה שנשלחה לשקדצילום: צילום מסך

שרת המשפטים ותושבת תל אביב אף תהתה מאין שאבו אנשי מרצ את החשש הגדול, "הדתה בתל אביב? אתם רציניים? מי בדיוק גרם לעיר הזו להתחרד- רון חולדאי? סגנו אסף זמיר? ומה כולל התהליך, דרישה לערוך מרתון נפרד? תגידו, אתם רציניים, או שיש פה איזו פרודיה היפסטרית שלא הבנתי?

"העובדות על תל אביב הן כמובן הפוכות, אבל למה לא לחרחר שנאה בין מגזרים, אם זה יכול להביא כמה קולות? ולמה לא להציג אותי כדמון, אם זה יעיר קצת את הפעילים הרדומים של מרצ?".

חטפו מהשרה. פעילי מרצ. למצולמים אין קשר לכתבה

חטפו מהשרה. פעילי מרצ. למצולמים אין קשר לכתבהצילום: פלאש 90. בן קלמר

השרה ציינה כי היא ילידת העיר ושם בחרה גם לגדל את ילדיה. בנוסף כתבה כי "אינני שומרת מצוות אבל אני מכבדת את מי שכן. אני מחוברת למורשת היהודית של העם שלנו וכאשר אומן מפורסם שגר בתל אביב סיפר לאחרונה כמה הצטער שבגן הילדים של אחד מילדיו הופסק טקס הדלקת נרות בשישי, בגלל ששני הורים אקטיביסטיים טענו שזה הדתה, הבנתי שאם יש בעיה בתל אביב זו לא הדתה, אלא שנאה כלפי כל מי שמייצג משהו יהודי ומסורתי".

לסיום הדגישה לאיזו רשימה היא עומדת להצביע בבחירות בשבוע הבא, "בבחירות למועצת העיר אצביע לחיים גורן, אותיות גב, מורה לשל"ח, שהיה חבר מועצה מטעם סיעת דרום העיר. דואג לכולם, אדם ישר וחיובי. ולסיעת מרצ אני אומרת: חפשו פראיירית אחרת להרים על הגב שלה קמפיין נגטיבי ולעורר את הפעילים שלכם".

https://www.facebook.com/ayelet.benshaul.shaked/photos/a.455491667902598/1842764372508647/?type=3&theater