"חמור מבגידה": שמחה גולדין במתקפה חריפה על נתניהו

אביו של הקצין החטוף בידי חמאס לא נרתע מלהאשים את ראש הממשלה ושריו בהאשמות החמורות ביותר, על רקע ההסכם המתגבש עם חמאס, "במשך 4 שנים הוא לא מקיים את מה שהוא התחייב ועכשיו מגיע השיא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/18 00:02 ו באלול התשעח

"חמור מבגידה": שמחה גולדין במתקפה חריפה על נתניהו
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

אביו של סגן הדר גולדין הי"ד, תקף בחריפות את ממשלת ישראל בטענה שהחלה בהקלות על רצועת עזה, זאת מבלי שנושא השבת החטופים מקודם בצורה ממשית.

"פתיחת השער בכרם שלום ומעבר של סחורות חזרה לתוך עזה, אולי יציל את חמאס לקראת החג שיש להם בשבוע הבא", אמר אתמול (רביעי) שמחה גולדין לרדיו 101.5FM, "אבל הוא יקשה עלינו".

לדבריו, "זו פשוט כניעה. אפשר להגיד שביבי הפך אותנו לפראיירים של המזרח התיכון". בהמשך תקף במילים חריפות ביותר את ראש הממשלה ושריו כשדיבר על נכונותם להשיב את בנו ואת אורון שאול הי"ד לקבר ישראל, "זו הפרת הברית, דבר הרבה יותר חמור מבגידה. מה שקרה עם הדר ואורון זו הפרת הברית ופגיעה בחוסן הלאומי".

גולדין לא נבהל מדבריו הקשים והוסיף כי הוא "לא משתמש במילה בגידה, כי בעיני היא מילה קלה מדי. כשהתייצבתי עם משפחתי אצל נתניהו, כמה חודשים אחרי שהדר נהרג ונחטף ע"י החמאס, התכנית היתה ברורה והוא דיבר עליה וחתם עליה והתחייב עליה בפנינו. הוא אמר שכל הסכם שיהיה עם עזה, כל שדרוג או שיקום, יהיה מותנה בהחזרת החיילים. במשך 4 שנים הוא לא מקיים את מה שהוא התחייב ועכשיו מגיע השיא".

https://www.facebook.com/radiodarom/videos/249016985739425/