חמאס חשף פרטים חדשים על הפעילות הישראלית בעזה שהסתבכה

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור טענה כי 15 מלוחמי סיירת מטכ"ל עסקו בהכנה לפעילות במשך קרוב לשנה, וכי מי שנכנס בסופו של דבר לרצועה לצורך הפעילות עשה זאת במסווה של פעילי ארגון צדקה. הצנזורה הצבאית אסרה את חשיפת כל הטענות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/19 18:37 ו בשבט התשעט

חמאס חשף פרטים חדשים על הפעילות הישראלית בעזה שהסתבכה
מחנה של חמאס , צילום: עבד רחים חטיב פלאש 90

עז אדין אלקסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, חשפה פרטים חדשים על הפעולה הישראלית שהסתבכה ברצועה בחודש נובמבר האחרון, במהלכה נהרג סא"ל מ' ונפצע קצין נוסף. כך דווח הערב (מוצאי שבת) ב"החדשות".

לפי הטענות הפלסטיניות, 15 מלוחמי סיירת מטכ"ל התכוננו לפעולה במשך קרוב לשנה,נכנסו ויצאו מרצועת עזה מספר פעמים בזהויות מזויפות, ולבסוף חלק מהם אף ביצעו את הפעילות עצמה.

לטענת אנשי חמאס הכוח הישראלי נכנס במסווה של פעילי ארגון צדקה דרך שטח סלעי בגבול רצועת עזה ובחסות הערפל. עוד אמרו כי חלק מהציוד נתפס על ידם וייעשה בו שימוש במלחמה מול ישראל. על ההיתקלות עצמה אמרו כי "המוג'אהידין ניסו לעצור את חברי הכוח המיוחד אבל הופתעו מהירי. הכיבוש הפעיל את מלוא כוחו כדי להציל את הכוח באמצעות ירי ממטוסים והפגזות ללא הבחנה".

הדובר של חמאס הוסיף כי כעת מסוגלים בארגונו לזהות פעילות ישראלית בשטח הרצועה וטען כי "כוחות ישראלים פעלו בכמה מדינות ערביות ומוסלמיות" במקביל לפעילות שקדמה לתקרית". יש לציין כי ארגון הטרור העזתי חשף פרטים נוספים שלא אושרו לפרסום על ידי הצנזורה הצבאית.