ח"כ שרן השכל: "אחרים את המסעדות שפתוחות בתשעה באב"

בראיון לרדיו FM101.5 אמרה השכל: "אני חושבת שכל אדם צריך לעשות את מה שהוא מרגיש לנכון, אבל ממה שאני ראיתי לפחות ברשתות החברתיות, אני חושבת שיש ציבור גדול שנמצא בעמדה שלי".

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/18 12:01 י באב התשעח

ח"כ שרן השכל: "אחרים את המסעדות שפתוחות בתשעה באב"
שרן השכל, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

על רקע סוגיית המסעדות הפתוחות בתשעה באב, התראיינה היום (א) ח"כ שרן השכל (הליכוד), לתכניתו של מנדי ריזל ברדיו 101.5FM. במסגרת הריאיון נשאלה: מה דעתה על הברים והמסעדות שפתוחים בתשעה באב?
על כך השיבה ח"כ שרן השכל כי: "אני חושבת שזה חמור. אני חושבת שמי שעושה זה בצורה לא גלויה או משהו כזה מילא, אבל לבוא וממש לשים אצבע בתוך העין. זה לבוא ולעשות דווקא ולומר: אנחנו דווקא בתשעה באב נהיה פתוחים כדי לשים לכם אצבע בתוך העין". 
כשנשאלה האם מדובר ב: אצבע בעין לדתיים או לכל יהודי באשר הוא? השיבה: "אני אישית חושבת לכולם. וגם אני, לא כאדם דתי, לא אגיע למסעדות האלו". 

כשנשאלה: מעתה או רק היום בתשעה באב? ענתה: "מעתה. אני אישית המסעדות שהצהירו, נראה לי זאת הייתה 'צפרה' והיו עוד איזו שתי מסעדות, שיפתחו ושמו את הסטיקרים והכול, אני כלקוחה אישית לא אכנס למסעדות הללו. אני לא אוהבת את העניין הזה. יש מספיק שסע בין דתיים לחילונים. אנחנו צריכים למצוא דרכים לבוא להכיל ולהבין אחד את השני".
כשנשאלה: האם היא קוראת גם לציבור לא להיכנס לחנויות האלה יותר? השיבה ח"כ השכל כי: "אני חושבת שכל אדם צריך לעשות את מה שהוא מרגיש לנכון. אני לא באה ואומרת למישהו אחר מה לעשות בעניינים ערכיים, כאלו למשל. אבל ממה שאני ראיתי לפחות ברשתות החברתיות, אני חושבת שיש ציבור גדול שנמצא בעמדה שלי".