ח"כ שולי מועלם בהר הבית: "מנסים להתעלם מדברים שאולי לא יהיו פה בעתיד"

ח"כ שולי מועלם מהבית היהודי עלתה הבוקר להר הבית ואמרה "יש חשיבות עצומה לעלות להר הבית, גם מצד קדושתו וגם מצד ריבונתו על ארץ ישראל. כמו שנאמר מי ששולט בהר שולט בכל הארץ". צפו בסרטון

חדשות כיפה גלעד כהן 30/09/18 10:02 כא בתשרי התשעט

ח"כ שולי מועלם בהר הבית: "מנסים להתעלם מדברים שאולי לא יהיו פה בעתיד"
ח"כ שולי מעולם בהר הבית, צילום: עזרא גבאי

אחרי עלייתו של שר החקלאות ויו"ר האיחוד הלאומי, אורי אריאל, גם חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי עלתה הבוקר להר הבית. "זה המקום מתחבר, הכי קרוב, הכי רואה, צריך לנסות להתעלם מדברים שאולי לא יהיו פה בעזרת ה' בעתיד. להתמקד בטוב ולראות את האור".

בסרטון בפתח העלייה להר הבית אמרה ח"כ מועלם (הבית היהודי) "אומרים טוב להודות לה', להגיד חסדך בבוקר ואמונתך בלילות. תמיד כשאנחנו זוכים לעלות להר אנחנו נמצאים בדיוק בסיטואציה הזאת. של הודיה עצומה שאנחנו זוכים לחיות בדור של גאולה לעלות להר הבית להתקרב אל הקודש. תחושה הרוממות שיותר ויותר יהודים זוכים לעלות אל ההר. אסור לנו להתייאש. גם כשיש תחושה שלא כולם מבינים את הצורך האמתי או את האמת שבעלייה או אתה ההבנה שיש חשיבות עצומה לעלות להר גם מצד קדושתו וגם מצד ריבונותנו על ארץ ישראל ועל הר הבית בפרט, כי כמו שכבר נאמר מי ששולט בהר שולט בכל הארץ. לא להתייאש אנחנו רואים את המספרים שהולכים וגדלים. בעזרת ה' נזכה בשנה הבאה לחבוט כאן את אותן ערבות כדי שנזכה באמת להראות ולראות בבית ה'. אני חושבת שבסוף זה גם עשייה כללית וגם עשייה פרטית, במקום הזה, שבאמת הוא הכי מתחבר, הכי קרוב, הכי רואה לנסות להתעלם מדברים שאולי לא יהיו פה בעזרת ה' בעתיד. להתמקד בטוב ולראות את האור. שאנחנו בימים האחרונים של החג, צריך לחשוב על בית הקבע, בית ה' שעוד יבנה כאן בעזרת ה'." דברי ח"כ מעולם.