ח"כ פריג' נגד המשטרה: "גזענית ואטומה"

חבר מרץ תקף בחריפות את המשטרה על השם שבחרה למבצע מעצרי השב"חים "ביעור חמץ" ואמר כי "טוב יעשה מפכ"ל המשטרה אם במקום 'לבער שב"חים', יבער מהמשטרה אנשים בעלי חשיבה גזענית כמו אלו שהגו את השם המעוות ואישרו אותו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/03/18 19:18 יב בניסן התשעח

ח"כ פריג' נגד המשטרה: "גזענית ואטומה"
תוקף את הכוונה להסדיר את חוות גלעד. ח"כ פריג', צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ח"כ עיסאוי פריג' ממרצ תקף הערב (רביעי) בחריפות את משטרת ישראל על השם שבחרה לכנות את המבצע, שבמהלכו עצרה מאות שוהים בלתי חוקיים, מבצע "ביעור חמץ".

"משטרה שקוראת למבצע לתפיסת שוהים בלתי חוקיים, בשם 'ביעור חמץ', היא משטרה גזענית ואטומה", טען חבר הכנסת הערבי.

לדבריו, "משטרה שמבקשת 'לבער' את הגויים, הלא הם 'החמץ', היא משטרה חסרת בסיס מוסרי בסיסי. טוב יעשה מפכ"ל המשטרה אם במקום 'לבער שב"חים', יבער מהמשטרה אנשים בעלי חשיבה גזענית כמו אלו שהגו את השם המעוות ואישרו אותו".

אתמול פרסמה משטרת ישראל הודעה על מבצע רחב היקף, שבמסגרתו נעצרו מאות שב"חים ברחבי הארץ לאחר פשיטה של יותר מ-2,000 לוחמי ולוחמות מג"ב. במבצע, שזכה לשם "ביעור חמץ", עוכבו או נעצרו 583 חשודים, ביניהם 468 שוהים בלתי חוקיים, 17 החשודים בהלנת שוהים בלתי חוקיים, 8 החשודים בהעסקתם, 24 בהסעתם ו- 14 עצורים החשודים בפעילות טרור.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן