ח"כ סמוטריץ': "המשטרה משקיעה כספי ציבור בפישינג אחרי נתניהו"

יו"ר האיחוד הלאומי התייחס הבוקר לקטטה בכפר מנדא ואמר שזו תוצאה של התעסקות המשטרה ברדיפה אחר כותרות ובפישינג אחרי ראש ממשלה במקום בביטחון האישי של אזרחי המדינה

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 28/01/19 09:23 כב בשבט התשעט

ח"כ סמוטריץ': "המשטרה משקיעה כספי ציבור בפישינג אחרי נתניהו"
ח"כ סמוטריץ'. , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בעקבות הקטטה שפרצה בכפר מנדא בין שתי משפחות, יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר היום (ב') כי במקום להתעסק בשמירה על ביטחון האזרחים, משטרת ישראל עסוקה בלרדוף אחרי כותרות ובחיפוש אחר ראש הממשלה.

כזכור, אמש התרחש אירוע אלים בכפר מנדא. קטטה שפרצה בין שתי משפחות התפתחה לרמת אלימות גבוהה כשנורו זיקוקים, הושלכו אבנים ובוצע ניסיון להצית בית. לא דווח על פצועים ושוטרים הגיעו למקום לאיתור מעורבים ומעצרם. הרקע לקטטה בכפר מנדא, ככל הנראה הוא תוצאות הבחירות לרשות המקומית. בעקבות הקטטה נעצרו שני חשודים באירועים.

המשטרה עסוקה בפישינג אחרי נתניהו

המשטרה עסוקה בפישינג אחרי נתניהוצילום: פלאש 90

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס לאירוע והפנה אצבע מאשימה בחשבון הטוויטר שלו אל מערכת אכיפת החוק. "ככה נראית מדינה ש"מערכת אכיפת החוק" שלה עסוקה כל היום בלרדוף אחרי כותרות ומשקיעה את הזמן והכסף של הציבור בפישינג אחרי ראש ממשלה במקום בביטחון האישי של אזרחי המדינה. נתניהו, ואנחנו איתו, משלמים את המחיר של עשר שנים שבהם הוא לא טיפל בזה. זה חייב להיות אחד האתגרים של הקואליציה הבאה."