ח"כ מועלם: "כמי שנשוי לפסיכולוגית, נתניהו יבין ויסכים לחוק הפורנו"

חברת הבית היהודי התייחסה לדברי ראש הממשלה בגנות החוק שהיא מקדמת לצד ח"כ זהר, בנושא הגבלת תכנים באינטרנט , ואמרה כי "ראש הממשלה לא מכיר את הנתונים". ח"כ זוהר: "החוק מצוין. בטוח שרה"מ יתמוך בו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/12/18 11:28 א בטבת התשעט

ח"כ מועלם: "כמי שנשוי לפסיכולוגית, נתניהו יבין ויסכים לחוק הפורנו"
מועלם-רפאלי , צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

יוזמי חוק הפורנו, חברי הכנסת שולי מועלם רפאלי ומיקי זוהר, הגיבו היום (ראשון) לדבריו של ראש הממשלה שהסתייג מיוזמתם להגביל את תכני האינטרנט".

"ראש הממשלה כנראה לא מודע להיקף החשיפה לתכנים פורנוגרפיים באינטרנט בקרב ילדים ובני נוער ולא מכיר את הגרסה הנוכחית של החוק להגנה על ילדים ונוער מפני תכנים אלו", אמרה יו"ר סיעת הבית היהודי.

לדבריה, "במשך שנים הפורנו נכנס בדלת הראשית לכל בית  ומחקרים מראים שהגיל בו ילדים נחשפים לכך לראשונה הוא גיל 8. ח"כ מיקי זהר ואני ניפגש עם ראש הממשלה ונציג בפניו את המחקרים שנערכו בכנסת והארגונים אחרים בנושא , בנוסף נציג בפניו את נוסח החוק העדכני, שעל פיו למנוי תינתן האפשרות לבחור אם מעוניין בגלישה פתוחה או במערכת הגנה חינמית לילדיו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהוצילום: פלאש 90. יונתן סינדל

עוד אמרה אחת מיוזמות החוק כי היא "בטוחה שכמי שנשוי לפסיכולוגית חינוכית שעובדת שנים רבות עם ילדים, הוא יבין ויסכים כי זהו הפתרון הנכון ביותר להגנה על ילדים מפני חשיפה לתכנים פורנוגרפיים".

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה בישיבת שרי הליכוד כי הוא חושש מיוזמתם של חברת הבית היהודי וחברו למפלגה ח"כ זוהר. "אני מוטרד מחוקים שמבקשים לצנזר רשתות חברתיות ואינטרנט", אמר והוסיף, "אנחנו לא רוצים שילדים ייחשפו לתכנים פוגעניים אבל החשש שלי הוא שלאינטרנט, מרחב שבו אין רגולציה ממשלתית, תכנס רגולציה".

ח"כ זוהר התייחס גם הוא לדברים וציין כי "הנוסח הסופי של החוק מצוין ואני בטוח שרה"מ יתמוך בו. המטרה היא אך ורק הגנה על קטינים ומתן אפשרות לבגיר להכריע בעבור עצמו. אין ראוי מזה למען ילדי ישראל והבטחת עתידה של החברה שלנו בכל מה שקשור למניעת הטרדות מיניות והחפצת נשים".