ח"כ יוגב על סרטון יו"ר צעירי העבודה: "דברי בלע והסתה"

חבר הבית היהודי התייחס לסרטון שעורר זעם רב ברשת, בו האשים תומר פינס כי רצח רבין השתלם ל"ימין המתנחלי", לבנט ושקד, "כל כך הרבה שנאה, שקרים, רדידות נמוכה והסתה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/08/18 09:26 יג באלול התשעח

ח"כ יוגב על סרטון יו"ר צעירי העבודה: "דברי בלע והסתה"
ח"כ מוטי יוגב, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

לאחר שקולם של אנשי המחנה הציוני לא נשמע וגם פוליטיקאים מימין בחרו שלא להגיב, תקף היום (שישי) ח"כ מוטי יוגב את הסרטון של צעירי מפלגת העבודה שבו הטיחו "בימין המתנחלי" כי הסיתו נגד רבין כדי לפגוע בישראל.

"דברי הבלע וההסתה של תומר פינס מהמחנה הציוני", צייץ חבר הבית היהודי בטוויטר, "לא ראויים להתייחסות ומאידך מחייבים התייחסות".

לדבריו, "אם לצורך מערכת הבחירות הפנימיות שלך במחנה הציוני נזקקת לכל כך הרבה שנאה, שקרים, רדידות נמוכה והסתה, מקווה שזה אינו מעיד על כך שעמדותיך אלו הינן נחלת מפלגת המחנה הציוני כולו".

https://www.facebook.com/Ylabor/videos/1892366981070175/

אתמול פורסם סרטון של יו"ר המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה, תומר פינס, שבו תקף את ציבור המתנחלים, וביניהם את השרים בנט ושקד אותם כינה "האחים היהודים", וטען כי הם זוממים להשתלט על המדינה ולהפוך אותה למדינת הלכה, בה הנשים הן רכוש ושחורים נשלחים אל מותם.

"כמו על תנועה גזענית", קבע איש מפלגת העבודה, "גם האחים היהודים של בנט ושקד, של הרב לוינשטיין וסמוטריץ', שואפים לחנך את כולנו לחשוב כמותם ולחיות על פי דרכם". בנוסף אמר כי "צריך לומר בפשטות, רצח רבין השתלם לימין המתנחלי".