ח"כ זנדברג: "אוהבת את זהבה ואילן. הגיע הזמן להמשיך הלאה"

חברת מרצ הודיעה כי תתמודד על ראשות המפלגה מול יושבת הראש גלאון וח"כ גילאון, "מרצ צריכה התחלה חדשה, צריכה רוח חדשה וצריכה הנהגה חדשה. הגיע הזמן להוביל את מרצ ל- 10 מנדטים. לא יתכן שגבאי יהיה זה שיקבע כמה מנדטים נקבל בבחירות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/01/18 10:17 כד בטבת התשעח

ח"כ זנדברג: "אוהבת את זהבה ואילן. הגיע הזמן להמשיך הלאה"
"הגיע הזמן להנהגה צעירה". זנדברג, גילאון וגלאון, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ח"כ תמר זנדברג הכריזה הבוקר (חמישי) כי היא תתמודד על ראשות מרצ בבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים,במטרה להחליף את יושבת הראש זהבה גלאון.

"החלטתי להתמודד על מנת להרים את המפלגה ואת השמאל הישראלי מהקומה השפופה שהם נקלעו אליה", אמרה זנדברג שמכהנת כחברת כנסת בחמש השנים האחרונות.

לדבריה, "הגיע הזמן לומר את הדברים בצורה הכי ברורה: מרצ צריכה התחלה חדשה, צריכה רוח חדשה וצריכה הנהגה חדשה". לטענתה, לאחר שהשמאל הושפל ונחבט פעם אחר פעם על ידי הימין הגיע הזמן לשינוי, "הגיע הזמן שנרים את הראש ונשיב מלחמה שערה, הגיע הזמן להוביל את מרצ ל- 10 מנדטים והגיע הזמן שניקח חלק בהנהגת המדינה ונשיב אותה למסלול".

יש לציין כי מלבד גלאון והמתמודדת החדשה והצעירה, גם ח"כ אילן גילאון הכריז לפני מספר חודשים על רצונו להיבחר לראשות המפלגה בבחירות שיתקיימו ב-22 במארס. זנדברג תקפה את התנהלות מפלגת העבודה וטענה כי "לא יתכן שהבחירות למפלגת העבודה יהיו אלה שיכריעו מה קורה במרצ. לא יתכן שגבאי יהיה זה שיקבע כמה מנדטים נקבל בבחירות".

ימשיכו לתמוך בו על אף הצהרותיו? הרצוג, גבאי ויחמיבויץ

זנדברג לא רוצה שהם יקבעו כמה מנדטים תקבל מרצצילום: פלאש 90

לדעתה, "מרצ היא כל מה שטוב בחברה הישראלית, היא כל מה שגורם לנו להתגאות במדינה. מרצ מייצגת את רוב הציבור שרוצה מרכולים בשבת, שמבין שהאיום הגדול ביותר על קיומנו הוא מדינת אפרטהייד דו לאומית, הרוב שרוצה שוויון מגדרי, הרוב שרוצה חיים משותפים, והרוב שמבין שהערך החשוב ביותר הוא חיה ותן לחיות. אנחנו נחזיר את הרוב הזה אלינו הביתה. אנחנו נהיה הניצוץ שיבעיר את המחנה כולו.

עוד היא אמרה כי היא "שייכת לדור שנולד לתוך מציאות של כיבוש ושהתבגר אחרי המהפך. אנחנו אלו שחטפנו את מהפכת ההפרטה לפנים, שאיבדנו את הקביעות ואת הפנסיה. אנחנו שוכרי הדירות ויושבי האוהלים במחאה החברתית. אנחנו 'הזוגות הצעירים', אנחנו 'הסטודנטים', אנחנו הרוב העובד שמשלם מסים".

על כוונתה להתמודד מול שני חברים ותיקים בתנועה היא ציינה, "אני מעריכה ואוהבת את זהבה גלאון ואילן גילאון, ומעריצה את מה שהם עשו בשביל מרצ ובשביל מדינת ישראל לאורך השנים הארוכות שלהם במפלגה. אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה. מרצ צריכה הנהגה חדשה על מנת שלא נמצא עצמנו שוב מתחננים על חיינו רגע לפני הבחירות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן