ח"כ זוהר מעכב את פיזור הכנסת: "אתם רוצים לקמפיינים שלכם. אני רוצה לעבוד למען עם ישראל"

חבר הליכוד קרא לחבריו לכנסת לדחות את מועד פיזור הכנסת בשבועיים, כדי שמספר הצעות חוק יושלמו או יקודמו, "בעד פיזור הכנסת רק במועד המתאים". ח"כ חסון: "בזבוז זמן יקר על חשבון אזרחי ישראל, כדי לקדם חוקים שנוגדים את האינטרס הציבורי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/12/18 13:18 יז בטבת התשעט

ח"כ זוהר מעכב את פיזור הכנסת: "אתם רוצים לקמפיינים שלכם. אני רוצה לעבוד למען עם ישראל"
מיקי זוהר ושולי מועלם בדיון על חוק הפורנו, צילום: דוברות ח"כ זוהר

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד קרא היום (שלישי) לחבריו לקואליציה והאופוזיציה לדחות את מועד פיזור הכנסת בשבועיים, על מנת שהממשלה תוכל לקדם מספר הצעות חוק שחקיקתן טרם הושלמה. ישיבת ועדת הכנסת הסתיימה ללא החלטה להעביר את חוק פיזור הכנסת להצבעה במליאה.

"הכנסת תפוזר השאלה מתי", הוא אמר בפתח ועדת הכנסת והוסיף כי "יכול להיות שאיילת שקד תצטרך לקיים עוד ועדת שרים ונקדם במליאה עוד חוקים". לדבריו, הוא "בעד פיזור הכנסת רק במועד המתאים.
בואו נספור 90 ימים אחורה מ-9 באפריל".

בהמשך פנה יו"ר ועדת הכנסת לחכי"ם ומתח עליהם ביקורת, "אתם רוצים לרוץ לקמפיינים שלכם אבל אני רוצה לעבוד עוד קצת למען עם ישראל אין בזה שום דבר פסול". בקשתו של זוהר הגיע על רקע הרצון להמשיך ולקדם מספר יוזמות חקיקה טרם הכנסת תתפזר. בין החוקים ניתן לציין את הצעת חוק הפורנו, שנועדה לסנן את תכני האינטרנט, אותה הוא ינסה להעביר לפחות בקריאה ראשונה לפני תחילת מערכת הבחירות.

חסון

ח"כ יואל חסוןצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה, ח"כ יואל חסון, הגיב ליוזמת זוהר ואמר כי "יו"ר ועדת הכנסת, ביקש לדחות את פיזור הכנסת ולבזבז זמן יקר על חשבון אזרחי ישראל ועל הדרך לקדם חוקים שנוגדים את האינטרס הציבורי".

לדבריו, "סיום הכהונה של הממשלה הכושלת הזאת לא יכול לחכות עוד רגע אחד. יש תאריך בחירות מוסכם, ואנחנו לא ניתן לשליחי נתניהו לנסות לעצור את הרכבת שכבר יצאה לדרך ע״י הצגת שלל תירוצים ומעשיות".