ח"כ גואטה: "סולח לכל מי שהתכוון לפגוע בי, פשוט כי לא הצלחתם!"

חבר הכנסת מש"ס, שהתפטרותו נכנסה לתוקף, ביקש להודות לכל מי שתמך בו, "חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים כאחד" וביקש את סליחתם של כל האנשים שלא הצליח לטפל בבעיותיהם

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/09/17 13:28 כח באלול התשעז

ח"כ גואטה: "סולח לכל מי שהתכוון לפגוע בי, פשוט כי לא הצלחתם!"
שמע לביקורת והתפטר. ח"כ גואטה, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ יגאל גואטה מש"ס הוא באופן רשמי ח"כ לשעבר. התפטרותו של מי שסיפר כי השתתף בחתונת אחיינו ההומו, נכנסה היום (שלישי) לתוקף ובפוסט שכתב בפייסבוק הוא נתן הצצה קטנה למה שעבר עליו בעמים האחרונים

"אחי ורעי עם ישראל היקר והאהוב", כתב גואטה, "בשעה זו נכנסה לתוקף התפטרותי מכנסת ישראל כבוד גדול היה לי לשרת את עם ישראל בכנסת ישראל".

לדבריו, "לאור הפניות הרבות והבלתי פוסקות שאומר את דברי, בחרתי לשתף אתכם ברחשי לבי בדרך זו". בהמשך הוא הודה לכל מי שתמך ועודד אותו, "חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים כאחד...מה שמוכיח שעם ישראל האמיתי, מעוניין אך ורק באהבה ואחווה, אחדות ורעות".

חבר הכנסת לשעבר מש"ס הדגיש כי אין בליבו "טענות כלפי אף אדם בעולם! אני אוהב כל אחד ואחת מאחינו בני ישראל. והריני מוחל וסולח לכל מי שהתכוון לפגוע בי, פשוט כי לא הצלחתם!".

עוד הוא כתב כי פעילותו הציבורית למען הציבור בישראל תימשך, "אמשיך לעסוק באותם 80% מהנושאים שכולנו מסכימים עליהם, אך משום מה איננו פועלים בהם די, ולצערי מפנים את כל האנרגיות לעסוק כל העת ב20% מהנושאים עליהם אנו חלוקים - המפלגים ומשסעים את העם".

לסיום הוא בעיקר ביקש את סליחתם של מספר גורמים, כמו העניים, הנכים, הזוגות הצעירים, הקשישים, תושבי הפריפריה. בנוסף הוא הודה לצוות שליווה אותו בעבודתו בכנסת, לחברי מועצת חכמי התורה ולבני משפחתו".