ח"כים ערבים מקדמים גינוי לישראל באו"ם

חברי כנסת מהרשימה המשותפת, לצד השגריר הפלסטיני, ריאד מנסור, ובכירים פלסטינים נוספים, מנסים להוביל להצעת גינוי שתביך את ישראל בחודש הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/18 21:00 טו באלול התשעח

ח"כים ערבים מקדמים גינוי לישראל באו"ם
ח"כ ג'מאל זחאלקה, צילום: Hadas Parush/Flash90

כפי שדיווח הערב (א') כתב חברת החדשות, ירון אברהם, חברי הכנסת של הרשימה המשותפת מתכננים מהלך באו"ם נגד חוק הלאום וישראל, מהלך שכרגע עושה רושם שגם מתקרב לכדי הצלחה.
 
על פי הפרטים שהגיעו לידי כתבנו מספר חברי כנסת מהרשימה המשותפת, לצד השגריר הפלסטיני, ריאד מנסור, ובכירים פלסטינים נוספים, מנסים להוביל להצעת גינוי שתביך את ישראל בחודש הבא - רגע לפני פתיחת העצרת הכללית והגעת כל המנהיגים לניו יורק, כולל ראש הממשלה נתניהו.
 
בימים האחרונים דיפלומטים ישראליים עודכנו שחברי כנסת מהרשימה המשותפת נפגשו עם בכירים באו"ם, ביניהם רוזמרי דיקרלו, תת מזכל האו"ם לעניינים פוליטיים. הח"כים הציגו חוק הלאום ואמרו: החוק הזה מזכיר את חוקי האפרטהייד ועליכם לפעול נגדו, זו לא חקיקה רגילה, יש לכם אמנות שאמורות להגן על מיעוטים בדיוק מפני חקיקה כזאת -  וכל זה במטרה לגבש רוב ליוזמה לגינוי ישראל באו"ם.

בכירים באו"ם עדכנו את שגריר ישראל שם, דני דנון, וביקשו את התייחסותו כנציג ישראל. כמובן שישראל וארה"ב, דנון וניקי היילי, מנסים לחסום את היוזמה הזאת. הערב כבר פונה דנון ליו"ר הכנסת אדלשטיין וטוען: "הח"כים הערבים חותרים נגד מדינת ישראל, באופן ציני הם משתפים פעולה עם הנציגות הפלסטינית במטרה להכפיש את ישראל".

 


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368