נגמר בשלום: אותרו האב וחמישה ילדיו שטיילו בנחל דרגה

האב וילדיו יצאו לטיול בנחל, שנחשב לארוך ולאחד המטוילים בישראל, אך הקשר אבד עימם. כוחות משטרה ומתנדבי יחידת חילוץ מגילות הצליחו לבסוף למצוא אותה בחלק התחתון של הנחל

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/19 20:26 ח באדר א'

נגמר בשלום: אותרו האב וחמישה ילדיו שטיילו בנחל דרגה
ארכיון: מסוק מעל נחל דרגה, צילום: פלאש 90. אורי לנץ

המשפחה שנעדרה, לאחר שיצאה לטיול בנחל דרגה הסמוך לים המלח, אותרה הערב (ד') על ידי יחידות החילוץ של משטרת ישראל ומתנדבים נוספים.

האב וחמשת ילדיו החלו הבוקר מסלול טילו בנחל, אך מאז אבד עימם הקשר. מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה ומתנדבי יחידת חילוץ מגילות של המשטרה מבצעים סריקות ופעולות לאתרם". לבסוף, מסוק שחיפש אחריהם מצא אותם בחלק התחתון של הנחל.

מארגון זק"א נמסר כי "באזור ים המלח בנחל דרגה, חיפושים נרחבים אחר האב וחמשת ילדיו, שמכוניתם נמצאה והם נראו על ידי מטיילים במהלך היום במסלול, בחיפושים משתתפים משטרת ישראל ויחידת חילוץ מגילות ומסוק".

נחל דרגה נחשב לארוך בנחלי מדבר יהודה ואורכו מגיע לכ-43 קילומטרים. הוא מחולק לשלושה קטעים שונים, הקטע העליון, הקניון העליון והקניון התחתון. הוא נחשב לאחד הנחלים המטוילים ביותר בישראל.

עדכון: מסוק זיהה את החמישה בתוך המעוק התחתון בנחל דרגה. צוות קרקעי של יחידת חילוץ מגילות נערך לחלץ אותם.

נחל דרגה

נחל דרגהצילום: פלאש 90. עופר צידון

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן