ארגון המורים חידש את העיצומים - זה השינוי שירגישו התלמידים

בארגון המורים מממשים את האיומים ופותחים בעיצומים, לתלמידים לא יחולקו שום ציונים. בארגון תוקפים את משרדי האוצר והחינוך. מנגד בהנהגת ההורים תוקפים את שני הצדדים: "תפסיקו להתעלל בילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/24 10:35 ל באדר א'

ארגון המורים חידש את העיצומים - זה השינוי שירגישו התלמידים
תלמיד תיכון, עיצומים של ארגון המורים, צילום: Noam Revkin Fenton,FLASH 90

לאחר שאיימו בשבוע שעבר, בארגון המורים פתחו הבוקר (א') בעיצומים במחאה על הסחבת לטענתם של משרדי האוצר והחינוך באשר להסכם השכר החדש. בהודעה של הארגון נכתב: "לאור התחייבות משרדי האוצר והחינוך לנהל מו"מ ולסיימו עד 1.12, עד כה לא התקדמנו בשום דבר ואנו נמצאים במצב שהיינו לפני שנתיים".

מה כוללים העיצומים על התלמידים?

בשלב זה העיצומים יכללו רק אי מתן ציונים לתלמידים. בארגון המורים אומרים כי החל מהיום לא יימסרו ציונים מכל סוג שהוא בכל מקצוע שהוא להנהלות בתי הספר, רשתות החינוך, מאגרי שונים. המבחנים יקויימו כסדרם והמורים ימסרו הערכה לתלמידים אך לא יימסרו ציונים.

יו"ר ארגון המורים רן ארז

יו"ר ארגון המורים רן ארז, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

"תנו לילדים לסיים את מעט השנה שנותרה להם"

בשבוע שעבר הגיבו גם בהנהגת ההורים לאיומים של הארגון ודרשו מהצדדים להגיע להבנות שימנעו את הפגיעה בתלמידים. "הנהגת ההורים הארצית קוראת לכלל הגורמים המעורבים בעניין להתעשת לאלתר, לכבד הסכמים, לפתור את המשבר במיידי ולאפשר לתלמידי התיכונים להתנהל בראש שקט, כפי שמגיע להם ונכון וראוי שיהיה. לא יעלה על הדעת שבשנה כל כך קשה ומורכבת ימשיכו ילדי ישראל להיות שעיר לעזאזל במאבק זה. תנו לילדים לסיים את מעט השנה שנותרה להם".