מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

פחות גואש גם במלחמה: חודש ארגון בבני עקיבא יתקיים - כך זה יעבוד

בצל המלחמה הקשה בארגון בני עקיבא החליטו לקיים את חודש הארגון גם השנה אך ישימו דגש משמעותי על סיוע למשפחות וחיילים וחיזוק החוסן הלאומי: "פחות גואש על הקירות ויותר שילוט לחיזוק האומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 20:22 ט בחשון התשפד

גם במלחמה: חודש ארגון בבני עקיבא יתקיים - כך זה יעבוד
חודש ארגון יתקיים, גם במלחמה, צילום: בני עקיבא

בצל הלחימה הקשה המתנהלת בימים אלו ולקראת חודש הארגון ההולך ומתקרב, בתנועת הנוער בני עקיבא נערכו דיוניים קדחתניים אם וכיצד לקיים השנה את חודש הארגון. בסופו של תהליך התקבלה ההחלטה לקיים את חודש הארגון שצפוי להיפתח בשבת הבאה, במתכונת שונה לחלוטין משנה רגילה.

עשיה בעורף, סיוע למשפחות וחיילי צה"ל, ערבי לימוד ועוד

הנושא המקורי שתוכנן לחודש זה שונה בהתאם למצב והוא יעמוד השנה בסימן "הננו - למען עם הנצח" ויתמקד בעשיה למען עם ישראל: עשיה בעורף, סיוע למשפחות, חיזוק החוסן הלאומי, חיזוק הרוח, ערבי לימוד, סיוע לחיילי צה"ל, חמ"לים ועוד.

על פי ההחלטה, ההתנהלות בחודש ארגון תותאם באופן ספציפי לכל סניף בהתאם למצבו: סניפים שנמצאים במלונות ובמקומות האירוח, סניפים שיכולים לפעול בחופשיות יחסית, סניפים שמתמודדים עם פגיעות שונות בקהילה וצריכים לחזק משפחה שכולה, וסניפים שיכולים לפעול רק בכפוף להגבלות.

פעילות חניכי התנועה למען העורף

פעילות חניכי התנועה למען העורף צילום: בני עקיבא

"פחות גואש על הקירות ויותר שילוט לחיזוק האומה"

מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין הציג לחברי התנועה את השינויים הצפויים בחודש הארגון הקרוב: "נפעל עם פחות גואש על הקירות ויותר שילוט לחיזוק האומה. נחזק את העשייה למען עם ישראל. נחבר בין הסניפים שבמלונות ובמקומות אירוח לסניפים המארחים".

עוד הוסיף: "בחודש הארגון הזה המדריכים יעמיקו את הקשר עם החניכים ויסייעו למשפחות המגויסים. בחודש הארגון הזה נהיה עסוקים בהעצמה ונתינת כוח לקהילה. בחודש הארגון הזה נקיים ערבי לימוד, תפילה והוספת קודש למען הצלחתנו במערכה. בחודש הארגון הזה".