חיזוק מימין: ראשי מועצות ביו"ש הביעו תמיכה באלקין

בקריאה שפרסמו ציינו ראשי המועצות את פועלו של אלקין לאורך השנים לטובת ההתיישבות, וכתבו: "ירושלים היא הלב של העם היהודי וראוי שתתכבד בראש עיר בעל שליחות ערכית וציונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/18 09:18 ח בתמוז התשעח

חיזוק  מימין: ראשי מועצות ביו"ש הביעו תמיכה באלקין
זאב אלקין, צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90

ראשי מועצות ביהודה ושומרון קראו היום (ה') לציבור הימני בירושלים להצביע לשר זאב אלקין בבחירות לראשות העיר. בקריאה שפרסמו ציינו ראשי המועצות את פועלו של אלקין לאורך השנים לטובת ההתיישבות. 

"השר אלקין עמד במשך שנים רבות לימין ההתיישבות ביו״ש וחיזק בכל כוחו את ההתיישבות, בבנייה, בפיתוח, בחקיקה ובקידום הריבונות בכל תפקידיו השונים - כיו״ר שדולת ארץ ישראל בכנסת, יו"ר הקואליציה, סגן שר החוץ ובתפקידיו כעת כשר ירושלים ומורשת והשר להגנת הסביבה", כתבו ראשי המועצות.

"אלקין היה ממובילי חוק משאל העם ו'חוק ירושלים' שנועד למנוע כל ויתור עתידי בירושלים,
שני חוקים שבנו חומה בצורה נגד הניסיונות לחלק את ירושלים, בירת הנצח של מדינת ישראל. ירושלים היא הלב של העם היהודי וראוי שתתכבד בראש עיר בעל שליחות ערכית וציונית עם ניסיון ועשייה ברוכה למען ירושלים,יהודה ושומרון ומדינת ישראל.

"אנו סמוכים ובטוחים כי זאב ישמור על שלמותה ואחדותה של ירושלים,יזכה לממש את חזון ירושלים רבתי ויוכל להוביל תנופת בנייה,פיתוח ושגשוג בכל חלקי העיר במזרח ובמערב", הוסיפו.

על הקריאה חתומים בין השאר ראשי מועצות של ירושלים רבתי, ובהם ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי, ראש המועצה המקומית קרית ארבע מלאכי לוינגר, ראש הישוב היהודי בחברון אברהם בן יוסף.

נוסף אליהם חתומים גם יו"ר מועצת ישע חננאל דורני, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחיאני, ראש המועצה המקומית בית אריה אבי נעים וראש המועצה המקומית בית אל שי אלון.

השר זאב אלקין הודה לראשי המועצות ואמר:" תמיכתכם חשובה לי מאוד. אני מאמין כי המחנה הלאומי בירושלים מבין את גודל השעה ויעניק לי תמיכה רחבה כדי שנמשיך יחד עם התושבים לפעול למען ירושלים בכל התחומים כפי שעשיתי עד היום בכל שנותיי במערכת הציבורית, הן כח"כ, הן כיו"ר הקואליציה, הן כיו"ר השדולה למען ירושלים והן כשר ירושלים והמורשת בשלוש השנים האחרונות. יחד נשמור על ירושלים מאוחדת ונוביל תנופת בנייה בכל חלקי ירושלים הן במערב והן במזרח העיר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן