חיזוק צרפתי למשה ליאון

עו"ד יואל בורשטיין ישובץ במקום הרביעי ברשימתו של משה ליאון למועצת העיר ומיועד להחזיק בתיק הקליטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/18 13:15 יג באב התשעח

חיזוק צרפתי למשה ליאון
משה ליאון ויואל בורשטיין, צילום: יחצ

עורך הדין יואל בורשטיין ישובץ כמספר 4 ברשימתו של המועמד לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון, למועצת העיר.

בורשטיין, המשתייך לציבור הציוני דתי בירושלים, עלה ארצה מהעיר מץ שבצרפת בשנת 1989, למד בישיבת הר עציון ושירת בחטיבת גולני. בשנת 2001, הקים יחד עם עו"ד ירושלמי ותיק, ג'רארד בנישו, את המשרד בנישו-בורשטיין, העוסק במשפט מסחרי ונדל"ן. בורשטיין (46) אב ל-5 וסב לתינוקת, הוא אישיות מוכרת בקרב הציבור הצרפתי והעסקי בעיר.

"במהלך השנים האחרונות נחשפתי יותר ויותר לצרכים של ציבור העולים בעיר", אמר השבוע משה ליאון, והוסיף: "מדובר בציבור איכותי ומשמעותי מאוד כאן בירושלים, אך לצערי הוא לא מקבל ביטוי מספיק בעירייה ובמועצת העיר. לכן, החלטתי לשלב את עו"ד יואל בורשטיין ברשימה שלי. מדובר בעולה ותיק אשר מכיר טוב את הציבור הצרפתי ויוכל לייצג אותו נאמנה, אך לא רק. אני משוכנע שהניסיון והתכונות שלו יתרמו רבות לכלל האוכלוסייה בעיר".

עו"ד יואל בורשטיין ציין: "משה ליאון הוא האיש המתאים להוביל את ירושלים בשנים הקרובות, הוא מוכן להירתם למען אוכלוסיית העולים. אני מודה לו על ההזדמנות שנתן לי לעבוד בצמוד אליו ואני מאמין בכל לבי כי יחד נצליח לשפר את הטיפול והליווי של העולים החדשים בעיר, לצד קידום נושאים רחבים יותר כגון דיור ותעסוקה".