חיבור ההתיישבות הצעירה לחשמל בידיים של גדעון סער והמשנה ליועמ"שית מאלון שבות

בהתיישבות הצעירה עדיין מחכים לחיבור לחשמל והכוח נמצא בידיים של שר המשפטים גדעון סער והמשנה ליועמ"שית כרמית יוליס, אצלם מתגבשת חוות דעת שתכריע כמה ישובים ניתן יהיה לחבר לתשתיות | פורום ההתיישבות הצעירה: "ניסיון להתחבא מאחורי יועצים משפטיים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/02/22 17:45 טז באדר א'

חיבור ההתיישבות הצעירה לחשמל בידיים של גדעון סער והמשנה ליועמ"שית מאלון שבות
צילום: פלאש 90\פורום התיישבות צעירה

חיבור ההתיישבות הצעירה לחשמל מוסיף להתעכב והכוח נמצא כעת בידיים של השר גדעון סער ומשרד המשפטים, שם מתגבשת בימים אלה חוות דעת משפטית של המשנה ליועמ"שית, הסרוגה כרמית יוליס שמתגוררת באלון שבות. במקביל, גורמים במפלגת ימינה לוחצים על גדעון סער לפעול.

קודם לחוות הדעת שמתגבשת במשרד המשפטים, ניתנה לאחרונה חוות הדעת של יועמ"ש יהודה ושומרון במנהל האזרחי לפיה מספר הישובים שניתן יהיה לחבר לחשמל יהיה מצומצם ביותר ויינתן לישובים שניתן מבחינה משפטית להסדיר בזמן הקרוב, מה שמשאיר מחוץ לרשימה יישובים רבים.

במפלגת ימינה מחכים לגדעון סער

גורמים בימינה מותחים ביקורת על חוות הדעת של יועמ"ש איוש ואומרים בשיחה עם חדשות כיפה כי הם לוחצים על סער לקבל הכרעה שתהיה טובה להתיישבות. אחרי שכרמית יוליס תפרסם את חוות הדעת של משרד המשפטים, צפויה להתקיים ישיבה של גנץ עם גורמים בכירים במשרד הביטחון, שם צפוייה להתקבל הכרעה מה יהיה היקף היישובים שיזכו לחיבור לתשתיות. 

ההתיישבות הצעירה: "ניסיון להתחבא מאחורי יועצים משפטיים"

בפורום ההתיישבות הצעירה אומרים לחדשות כיפה: "זה אכן בידיו של השר סער וכל חברי הממשלה במיוחד מהמחנה הלאומי. כל ניסיון להתחבא מאחורי יועצים משפטיים כאלו ואחרים לא יתקבל! אין שום קושי משפטי"

"אותו דרג מדיני ופוליטי שידע להעביר את חוק החשמל למרות התנגדויות הגורמים המשפטיים ואנשי המקצוע, ידע להעביר אם רק ירצה בכך את צו האלוף על היישובים הצעירים ביו״ש. אנו לא מוכנים שיגזרו על אף ילד בהתיישבות הצעירה עוד חורף ללא חימום ראוי ודורשים לכל הפחות את  הדבר האלמנטרי ביותר שנקרא חשמל".


(מחאת ההתיישבות הצעירה).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן