חונכים את מטה הבית היהודי בתל אביב

שרת המשפטים, ח״כ איילת שקד, תושבת העיר. ״מאמינים בעיר הזאת- כן בת"א"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/18 10:10 יג באב התשעח

חונכים את מטה הבית היהודי בתל אביב
שרת המשפטים, ח״כ איילת שקד ויו״ר הבית היהודי בת״א, חיים גורן בחניכת מטה הבית היהודי בעיר, צילום: הבית היהודי ת״א

עשרות מתושבי תל אביב - חילונים, מסורתיים ודתיים, צעירים ומבוגרים מכל חלקי העיר הגיעו אמש (ג׳) לאירוע חניכת מטה הבית היהודי בתל אביב, שנפתח חגיגית מיד אחרי ט׳ באב לקראת הבחירות המקומיות בעיר.

לאירוע הגיעה גם שרת המשפטים, ח״כ איילת שקד, תושבת העיר. ״מאמינים בעיר הזאת- כן בת"א. עיר הולדתי שנציגיה המאמינים ושומרי המסורת מתאחדים מאחורי ⁦חיים גורן, היו״ר התל אביבי הנמרץ שלנו״ סיפרה למשתתפים. שקד שחשפה באירוע גם את תכנית הממשלה לטיפול במסתתנים בדרום העיר אמרה שאם חובת הגיוס של האריתראים תבוטל אין מניעה להחזירם לארצם. 

את האירוע אירח כאמור יו״ר הבית היהודי בת״א, חיים גורן שהוביל באחרונה גם את הקמפיין המוצלח לסגירת בתי עסקים בעיר וכיבוד יום האבל הלאומי של העם היהודי - ט׳ באב.

במסגרת חניכת המטה שיתף גורן את עשרות המשתתפים בחזון ששם דגש על מגוון נושאים, ביניהם החינוך הדתי בעיר, התרבות היהודית, חיי הקהילה והתשתיות דוגמתי בתי כנסת והטיפול בסוגיות דרום העיר. כמו כן הציג גורן את עיקרי תכנית הפעולה למערכת הבחירות המקומית וביקש מהמשתתפים להשקיע חמש דקות ביום הבחירות כדי שנבחרי הציבור מטעם הרשימה יוכלו להעניק בחזרה חמש שנים של עשייה לטובת המאמינים בעיר.