דירת 4 חדרים בירושלים - הפתרון האולטימטיבי

חדשות כיפה הילה מילר, סמנכ"לית השיווק של חברת מ. אביב 17/12/19 13:19 יט בכסלו התשפ

דירת 4 חדרים בירושלים - הפתרון האולטימטיבי
צילום: יח"צ

בפרוייקט האיכותי "לב העיר" של חברת מ. אביב, שאותו אנחנו בונים במערב ירושלים, סמוך ל"נתיבי בגין" ולרמת בית הכרם, קיים מגוון רחב של דירות, כולל  3,4,5,ו-6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. כאנשי מקצוע מיומנים הננו מקפידים לשדך כל לקוח לדירה המתאימה לו,  הן מבחינת התקציב, הגיל, הסטטוס המשפחתי וכל מכלול הצרכים שמעה בפנינו הלקוח בפגישה. בקהל לקוחותינו  זוגות צעירים, משפרי דיור ומצמצמי דיור מבוגרים, כמו גם משקיעי נדל"ן. מניסיוני ב"לב העיר" וניסיוני רב השנים פרוייקטים רבים אחרים שאותם שיווקתי בעבר, כאחראית על מערכי השיווק, מצאתי כי דירות 4 חדרים הינן פופולריות במיוחד ומבטאות, ברוב המקרים את הצרכים של הרוכשים, הן מבחינה תקציבית והן מבחינת השטח הדרוש. כך גם בפרוייקט הנוכחי. ואכן, אם נבחן את הביקושים לא במקרה, דירות 4 חדרים הינן הפופולריות ביותר לא רק בירושלים, אלא במדינת ישראל כולה.

אז מהו סוד ההצלחה של דירות אלה?
יתרון ראשון, תקציב: דירות 4 חדרים מתאימות בדרך כלל לתקציב העומד לרשות הרוכשים הפוטנציאלים, בין אם מדובר בזוגות צעירים, משפרי דיור ומצמצמי דיור.
ב"לב העיר" לדוגמא, התקציב עומד על החל מ-2.3 מיליון שקלים, מה שברוב המכריע של המקרים הולם את התקציב של משפרי דיור (שמוכרים את דירתם הקודמת), קל וחומר מצמצמי דיור מבוגרים. אגב, גם משקיעי נדל"ן פוזלים לעבר דירות אלה, במיוחד בפרויקט כמו לב העיר בו דירת 4 חדרים מושכרת בכ-6,500 ₪ , תשואה יפה לכל הדעות.

יתרון שני, גודל הדירה: דירות 4 חדרים, דוגמת אלה הנבנות ב"כל העיר" הינן "גדולות דיין", אבל לא "גדולות מידי" עבור רוב הרוכשים הפוטנציאלים. אצלנו, לדוגמא, מדובר בדירות בשטח 98 או 102 מ"ר, בתוספת מרפסת שמש בת 13 מ"ר, שזה בהחלט גודל מכובד הן לזוגות צעירים, הן למשפרי דיור עם 2-3 צאצאים, שלא לדבר על מצמצמי דיור.

צילום: הדמיה

יתרון שלישי, אחזקה: גם כאן, ובהמשך לסעיף הקודם, העובדה שאין מדובר בדירה "ענקית" המצריכה תשלומים גבוהים בעבור ארנונה, ניקיון ותחזוקה מהווה פיתוי לא מבוטל לרוכשים ובחישוב שנתי מדובר בהוצאה לא מבוטלת כלל ועיקר.

טיפ חשוב: לא אחת אני נתקלת בזוגות צעירים או משפרי דיור המותחים עד הקצה את יכולתם הכלכלית, כולל נטילת משכנתאות והלוואות משמעותיות. הגורמים העיקרים לכך הינם משולבים: גם הפיתוי של "אני רוצה שתהיה דירה גדולה יותר" כמותג , גם הצורך לארח את המשפחה המורחבת או שיהיה בדירה חדר אירוח או חדר העבודה נוסף וגם מחשבות עתידיות על הגדלת המשפחה. אינני מזלזלת כלל ועיקר בשיקולים אלה. כבודם במקומם מונח. אולם, לטעמי, וכמי שאחראית לכך שכל רוכש ורוכש שיעבור אצלי יקבל את ההחלטה הנכונה מבחינתו,  יש צורך תמיד לשים על כף המאזניים מול שיקולים אלה, גם את מגורי ה"יומיום" בדירה והאם אכן שווה להשקיע עוד כמה מאות אלפי שקלים (ולעיתים קרובות אף יותר מכך..) בדירה שהינה, הן כלכלית והן פרקטית, מעבר למידות הרצויות אצל אותו רוכש. בסופו של יום, מניסיוני, אין זה מקרה שברוב המקרים, ואחרי ניסוי וטעיה, מחליטים הרוכשים לאמץ את המלצתנו ולרכוש דירה שלא תחרוג מעבר ל"מידות" הרצויות להם.

לפרטים נוספים על דירות 4 חדרים בירושלים לחצו כאן