דרמה בועדה האיזורית: אושר מתחם מסחר ענק בפרדס חנה-כרכור; מחירי הקרקעות באיזור צפויים לזנק במאות אחוזים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/12/19 13:16 י בכסלו התשפ

דרמה בועדה האיזורית: אושר מתחם מסחר ענק בפרדס חנה-כרכור; מחירי הקרקעות באיזור צפויים לזנק במאות אחוזים
בונים בתנופה, צילום: pexels (PhotoMIX Ltd.)

כבר אין מקום לפקפק בכך – קרקעות חקלאיות הם הדבר הבא בעולם השקעות הנדל"ן. לאחר ההכרזה הדרמטית של המועצה האיזורית פרדס חנה על הפרשת המתחם המסחרי בסמוך לקרקעות, ניתן להגדיר את הקרקעות בפרדס חנה כטובות ואטרקטיביות ביותר.

אחת מהראשונות שזיהו מגמה זאת היא החברה טופ-השקעות אשר רכשה מבעוד מועד קרקעות באיזור המתחם שאושר במחירים נמוכים. כך שאם יש ברשותכם 119,000 שקלים גם אתם יכולים לקפוץ על הגל ולזכות במחירים חד פעמיים מהחברה. "בשנים האחרונות משקיעים של החברה במתחם, עשו תשואות של עשרות עד מאות אחוזים" 

עוד פרטים על הפרוייקט

אז למרות הבטחון הגדול וההיתכנות לתשואה גבוהה היה לנו חשוב לשאול כמה שאלות את מנכ"ל החברה:

אם מחירי הקרקעות באיזור כבר עלו במאות אחוזים, האם יש צפי לעלייה נוספת?

חד משמעית, מחירי הקרקעות היום מנותקים לגמרי מהפוטנציאל הענק שיש כאן, ורק לאחרונה היינו עדים להתרחשות דרמטית שתשפיע עוד יותר על המחירים – הופשר מתחם מסחר ענק של קניות במרחק מטרים בודדים מהשטח, חשוב לציין למתחם ייעוד זהה כמו לקרקעות שלנו, לכן הפשרה בהחלט תהיה וכמובן שתהיה עליית מחירים מטאורית ביחס למה שנמכר היום.

האם ניתן עדיין לעלות על ה"גל" ולהינות מפירות ההשקעה שלכם?

כמובן, אם יש ברשותך 119 אלף ש"ח פנויים להשקעה, ניתן להשקיע באותם קרקעות אותם רכשנו בסמוך למתחם. אני חייב לציין שנשארו יחידות קרקע אחרונות להשקעה, אך כרגע זה עוד אפשרי.

גם אתם יכולים להיכנס בזמן

טופ-השקעות לא מבצעת השקעות בלי שקלול כל הגורמים אשר יביאו את ההשקעה שלה למשגשגת ולאפשרות שהקרקע אותה היא קונה תקרא – "קרקע מניבה", לכן החברה בדקה את האיזור, את אחוזי ההתפתחות וההגירה החיוביים ושאר תוכניות עירוניות, בהתחשב בעבודה הזאת מדובר בעסקה משתלמת מאוד לכל הצדדים, בעל אפשרות לתשואה גדולה מאוד.

פרדס חנה כרכור – בתנופה מתמדת

אז למרות ששוק הנדל"ן בארץ מפתיע חדשות לבקרים בשיאים חדשים, ורכישה הפכה למטלה מורכבת המחייבת כיסים עמוקים במיוחד, אפשר עדיין להשקיע בנדל"ן ולהצליח. חברת טופ-השקעות, הקיימת מעל לעשור, מציעה את אחד המתחמים הנדירים באזור פרדס חנה – כרכור, שעל פי התמ"א הארצי עתיד לעמוד בפני פיתוח מהיר ובקרוב.

פרדס חנה-כרכור, היא מועצה מקומית הנמצאת בין חדרה לזיכרון, שהפכה ליעד מאוד פופולארי בקרב משפחות רבות אשר בחרו בה כמשכנם בעיקר בשל האוכלוסייה הצעירה שלה. מדובר בישוב צעיר, קהילתי שנמצא בתנופת פיתוח שלא נראתה זמן רב בארץ, המסעדות ומקומות הבילוי שבו הם רק קצה המזלג. כמוכן המצאותה של פרדס חנה בקרבת כבישים מרכזיים כגון כביש 6 וכביש 4 ותחנת הרכבת המקומית גם כן שיחקה לידיה של המועצה והפכו אותה ליעד מושלם למגורים.

במידה ותרצו לשמוע יותר פרטים על השקעת השנה בפרדס חנה כרכור, לחצו פה.

הקרקע אינה זמינה לבנייה