מקריית שמונה ועד אילת: אלו הערים שמשתתפות בהגרלת דירה בהנחה

הגרלת דירה בהנחה נפתחה, ומשרד השיכון פרסם את רשימת הערים בהם ניתן יהיה להגריל דירה - שהמובילה במספר הדירות היא קריית גת | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 10:03 יד בטבת התשפד

מקריית שמונה ועד אילת: אלו הערים שמשתתפות בהגרלת דירה בהנחה
אתר בנייה, צילום: Gili Yaari / Flash90

ההרשמה להגרלה של ''דירה בהנחה'' נפתחה הבוקר (ג') במסגרתה יוגרלו כ-7,000 יחידות דיור ב-16 יישובים ברחבי הארץ בהם: רחובות, אלעד, ירושלים, קריית עקרון, קריית מלאכי ועוד. הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף.

כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מרץ.

רשימת היישובים והערים

רשימת הערים שמשתתפות בהגרלה

רשימת הערים שמשתתפות בהגרלה צילום: משרד הבינוי והשיכון

כך תעשו זאת

על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התכנית בנוסף במידת הצורך ניתן גם להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

ההרשמה תיסגר ביום רביעי ה-7.2.2024, כ"ח בשבט תשפ"ד. האפשרות להנפיק אישור זכאות תהיה פתוחה עד ליום שני ה-22.1, י"ב בשבט, ולאחר מכן לא תתאפשר הנפקה עד לסגירת ההרשמה להגרלה. עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות "דירה בהנחה" - 240 שקלים. הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, והאישור תקף לשנה, אם אישור הזכאות בתוקף, אין צורך להנפיק שוב

ליצירת קשר עם חברות ההרשמה:

  • אלונים (מחברת Mgroup): 2850*.

  • מילגם: 6078.

  • עמידר: 6266*