נפתחה ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה: רשימת הערים המשתתפות

הבוקר נפתחה ההרשמה להגרלה של "דירה בהנחה" במסגרתה יוגרלו כ-7,037 יחידות דיור ב-17 יישובים ברחבי הארץ. שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "לייצר פתרונות מגוונים שישמרו על קצב השיווקים והתחלות הבנייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 10:26 כה בניסן התשפג

נפתחה ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה: רשימת הערים המשתתפות
בניה בחריש, מרץ 2023 | , צילום: David Cohen/Flash90

ההרשמה להגרלה החמישית של דירה בהנחה נפתחה הבוקר (א'), ובמסגרתה יוגרלו כ-7,037 יחידות דיור ב-17 יישובים ברחבי הארץ. ההרשמה תיסגר ביום ראשון ה-7.5 ט"ז באייר בשעה 23:59 ותוצאותיה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מאי. נציין כי כ- 1,100 יחידות נוספות שהיו אמורות להיכנס להגרלה, יכנסו להגרלות הבאות, עם סיום ההליכים בעניינם. 

ניתן להנפיק אישור זכאות להרשמה עד ליום חמישי ה-20.4, כ"ט בניסן, לאחר מכן לא תתאפשר הנפקה עד לסגירת ההרשמה להגרלה. . הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה. 

"עלינו לייצר פתרונות מגוונים שישמרו על קצב השיווקים והתחלות הבנייה"

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף מסר הבוקר כי ההגרלה שנפתחה היום להרשמה, היא הראשונה מתוך אלפי דירות שמתוכננות להיות מוגרלות בשנה הקרובה במספר יישובים בכל רחבי ישראל ולכלל האזרחים. "אנו רואים את הנתונים שמתפרסמים ומבינים כי על מנת להמשיך ולראות ירידה במחירי הדירות, יש להמשיך ולדאוג להגדלת ההיצע ולהתחלות הבנייה, וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים לעשות". 

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן, אמר גם הוא כי ההגרלה שנפתחה הבוקר מהווה צעד ראשון מתכנית אסטרטגית רחבה שהמשרד יציג בקרוב. "נתוני הלמ"ס מצביעים על כך שמחירי הדירות הינם במגמת ירידה ואנו מבינים כי בסביבה בה הריבית משתנה, עלינו לייצר פתרונות מגוונים שישמרו על קצב השיווקים והתחלות הבנייה. מטרתנו להעניק לזוגות הצעירים בישראל קורת גג ראויה ויציבה בהנחה משמעותית". 

שימו לב כי על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התוכנית. מי שלא יכול להירשם באופן מקוון יכול להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

רשימת הערים המשתתפות בהגרלה

רשימת הערים המשתתפות בהגרלה