אתם בוחרים: רווח של מאות אחוזים מעסקת פליפ או דירת 4.5 חדרים?

פרויקט "מתחם 14" נחשב כבר עכשיו לאחת מעתודות הקרקע הנחשקות ביותר העיר ובאזור כולו וצפוי להכיל כ-2000 יחידות דיור. הפרויקט יכיל בין היתר בתי ספר, גני ילדים, מוסדות ציבור, אזורי מסחר, פארקים ועוד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/03/22 09:06 ז באדר ב'

אתם בוחרים: רווח של מאות אחוזים מעסקת פליפ או דירת 4.5 חדרים?
צילום: תמר נדל"ן

הפרויקט, ״מתחם 14״ - ביוזמת משרד השיכון והבינוי ובשיתוף עיריית חדרה, נחשב כבר עכשיו לאחת מעתודות הקרקע הנחשקות ביותר העיר ובאזור כולו וצפוי להכיל כ- 2000 יחידות דיור לבנייה רוויה של מגדלים בגובה של 12-16 קומות. מעבר לכך, הפרויקט יכיל בין היתר בתי ספר, גני ילדים, מוסדות ציבור, אזורי מסחר, פארקים, גנים ועוד מגוון אטרקציות, כאשר הפרויקט יהיה מאופיין כשכונת מגורים אורבנית באוריינטציה של ספורט ובריאות.

מדוע להשקיע בקרקעות דווקא עכשיו?

מאז הטלטלה שעבר שוק ההון לנוכח משבר הקורונה שפקד אותנו בשנתיים האחרונות, משקיעים רבים החלו להשקיע בקרקעות - במיוחד לאור העובדה שהממשלה פועלת בשיתוף עם ראשי הערים על מנת לקדם כמה שיותר את ההליכים הבירוקרטיים לקבלת אישורי בנייה של פרויקטים רבעים - זאת בכדי לעורר מחדש את שוק הנדל"ן המקומי.

״המשקיעים כבר הבינו שפוטנציאל הרווח מהשקעה בקרקע יכול להגיע למאות אחוזים, בטח כשמדובר בקרקע כמו זו במתחם 14 בחדרה״, מספר לנו גורם בכיר בענף, וממשיך: "השקעה עם פוטנציאל רווח כזה לא רואים כל יום. משקיעים פרטיים שלא רצו למכור את הקרקע כעת מסכימים למכור אותה על מנת לשחרר לעצמם נזילות של כספים, לכן המחיר עוד נמוך ומדובר בהשקעה שקשה למצוא"

אפשרות מימון של עד 50% מהעלות

נכון לרגע זה עלות הקרקע היא 289,00 ₪ אך במהלך החודש הקרוב בלבד ניתנת הנחה של 20 אלף ₪ (269,000 ₪), במחיר זה תוכלו לקבל 125 מ"ר רשומים על שמכם בטאבו. גם במקרה ואין לכם את ההון העצמי הנדרש, תוכלו לקבל מימון של עד 50% מהעלות!

חשוב לציין, הקרקע, אשר כבר מוגדרת עם ייעוד עתידי למגורים, הינה קרקע פרטית – לא מדובר בקבוצות רכישה למיניהם ולא באדמת מנהל. מעבר לכך, מדובר בהשקעה סחירה שתוכלו למכור בכל שלב עד ליום שיתקבל היתר הבניה.

צילום: תמר נדל"ן

לפי דוח שמאי ממשלתי תקן 22 מטעם משרד השיכון, הקרקע צפויה להיות מופשרת לבנייה בתוך כ- 2-3 בשנים בלבד, אך לאחר אישורה להפקדה בוועדה המקומית קיים סיכוי גבוה שתופשר עוד קודם לכן.
ככל שהזמן להפשרתה הולך ומתקדם כך שווי הקרקע צפוי לעלות, כלומר ככל שתמהרו לרכוש את הקרקע תוכלו ליהנות מרווח גדול יותר ולמכור בכל עת שתרצו כדי לממש את הרווח.

עסקת פליפ או דירת 4.5 חדרים? אתם בוחרים

באפשרותכם כמשקיעים לבחור האם ברצונכם לממש את הרווח ולבצע עסקת פליפ, או שתהיו מעוניינים בדירת 4.5 חדרים. אם בחרתם בעסקת פליפ הרי שתוכלו למכור את הקרקע לקבלן שיזכה במכרז בשווי שוק המוערך בכ- ₪1,300,000 על פי הערכת שמאי לאחר ההפשרה – רווח של מאות אחוזים!

אך מצד שני תוכלו גם להמשיך עם הקבלן לדירת 4.5 חדרים של כ- 124 מ״ר עם עלות בנייה של כ- ₪750,0000, אותם תוכלו לקבל במימון מלא של 100% מהבנק כהלוואה או משכנתא. במילים אחרות: תוכלו לקבל דירת 4.5 חדרים בגודל של 135 מ״ר בעלות של 1,150,000₪ בלבד, אשר שוויה בשוק מוערך כעת בכ- ₪2,000,000 לפחות, ובעת שתהיה מוכנה שוויה צפוי לעלות ל ₪2,300,000.

הקרקע אינה זמינה לבנייה