פרוייקט הנדל"ן החדש בירושלים: 360 יחידות דיור חדשות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 09/08/21 17:20 א באלול התשפא

פרוייקט הנדל"ן החדש בירושלים: 360 יחידות דיור חדשות
יזמי הפרוייקט, צילום: כיפה

פרויקט נוף ציון ממוקם בצידה הדרום-מזרחי של ירושלים, בסמיכות לטיילת ארמון הנציב ומול נוף עוצר נשימה לחומות ירושלים והר הבית. בפרויקט דירות 3-6 חדרים גדולות ומאובזרות, חלקן עם גינה פרטית וחלקן עם מרפסת גדולה.

בפרויקט ייבנו 22 בנייני מגורים ובסה"כ 360 יחידות דיור שיתווספו לשלב א' המאוכלס ב 96- משפחות. כל הדירות תוכננו בקפידה ומשלבות בין בנייה מודרנית לבין שימור קו הנוף הייחודי של ירושלים. כחלק מהפיתוח העתידי ייבנה בשכונה מרכז מסחרי ושטחי ציבור, ובראש השכונה יבנו שתי בתי מלון יחודים.

קהילה ירושלמית חזרה

פרויקט נוף ציון השלב החדש מזמין אתכם להצטרף לקהילה דתית לאומית, צעירה ומלאת חיים המתגוררת בשכונה ואלו העתידים להיות השכנים החדשים שלכם בפרויקט. האווירה הייחודית, הנוף לעבר הר הבית והאינטימיות של השכונה, מעניקים לשכונה אווירה של יישוב בלב העיר ירושלים שמשאיר אתכם במרכז העניינים.

הפרוייקט החדש

הפרוייקט החדש צילום: הדמיה

מי שעומד מאחורי הפרוייקט הם היזמים קווין ברמייסטר, ורמי לוי. ברמייסטר הוא איש עסקים יהודי-אוסטרלי, יזם נדל"ן והייטק. בשנת 2010 נכנס לתחום הנדל"ן בישראל. רכש את הקרקע בנוף ציון, את מלון גני ירושלים וקרקעות נוספות בירושלים למגורים ולמלונאות. את לוי אין צורך להציג, רק נציין שמלבד רשת המרכולים ורשת ״קופיקס״ לוי יזם ושותף במיזמי נדל״ן רבים בירושלים. בשנים האחרונות הרחיב את פעילותו העסקית והחל להשקיע רבות גם בתחומי המלונאות והנדל״ן, תוך הצלחה מרובה.

לפרטים נוספים אודות הפרוייקט החדש בירושלים

 

הדמיית הפרוייקט

הדמיית הפרוייקטצילום: יחצ