אחרי שנים של עליית מחירים, לסרוגים בגבעת שמואל יש סיבה לחייך

המשק כולו נמצא בעליית מחירים והאזרחים נאלצים לשלם יותר כמעט על כל דבר, גם מחירי הארנונה ממשיכים לעלות אבל בגבעת שמואל יצאו בהצהרה מעניינת. ומה המצב בפתח תקווה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/21 08:33 כה בתמוז התשפא

אחרי שנים של עליית מחירים, לסרוגים בגבעת שמואל יש סיבה לחייך
גבעת שמואל, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הסרוגים שאוהבים את גבעת שמואל נאלצו שנים רבות לנשוך את הלשון למול מחירי הארנונה בעיר שהרקיעו שחקים, חלקם נשברו ועברו ללשם אבל מי שנשאר קיבל לאחרונה בשורה טובה בין גל ההתייקרות שסוחף את המשק הישראלי.

במהלך שני העשורים האחרונים עלו תשלומי הארנונה בגבעת שמואל בכ-37 אחוז, לאחרונה הייתה צפויה התייקרות נוספת בעקבות החלטת הממשלה להעלות את תעריף הארנונה בשנת 2022, למרות הפגיעה בעסקים ברחבי הארץ עקב הקורונה. על פי החלטת הממשלה, הארנונה תגדל ברחבי הארץ בצורה משמעותית לכדי 1.92%. 

אבל בישיבת הקואליציה שהתקיימה שבוע שעבר בגבעת שמואל, הגיעו חברי הקואליציה להחלטה שלא להעלות את תשלומי הארנונה בשנה הקרובה ובנוסף להפחית באחוז אחד את תעריפי הארנונה הגבוהים.

חבר המועצה, גל לנצ'נר מסר בעקבות ההחלטה כי: "מחר בישיבת המליאה, לראשונה מזה כשני עשורים נצביע חברי המליאה על הגשת הבקשה למשרד הפנים עבור הורדת מיסי הארנונה בגבעת שמואל. לאחר שנים רבות של הסברה הצלחנו להוריד את הנטל מהתושבים ולהפחית מיסים".

לתושבים בפתח תקווה השכנה נותר רק לקנא, עיריית פתח תקווה הודיעה לתושבים כי הארנונה תעודכן ב-2022 ב-1.92 אחוז, שיעור העדכון האוטומטי. באופוזיציה דרשו לוותר על העדכון ובנוסף להפחית את הארנונה בשני אחוזים.


נתניהו בגבעת שמואל, ארכיון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן