חברת הנדל"ן באמונה מתרחבת לתחום ההשקעות

חברת הבניה הותיקה במגזר "באמונה", החלה בקמפיין גיוס משקיעים לפרויקט "משקיעים באמונה" שמטרתו השקעות בוטיק בשוק הנדל"ן. הכירו את האלטרנטיבה לקבוצות הרכישה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 01/06/21 21:19 כא בסיון התשפא

חברת הנדל"ן באמונה מתרחבת לתחום ההשקעות
ישראל זעירא, צילום: יחצ

חברת באמונה היא חברת נדל"ן העוסקת ביזמות וארגון קבוצות רכישה, תוך מתן דגש בייצור פתרונות דיור עבור הקהל הדתי-לאומי במחירים המתאימים גם לזוגות צעירים. החברה, שמוכרת בעיקר בתחום קבוצות הרכישה, הספיקה לצבור ניסיון גם התחום היזמות, אך כעת היא עוברת להתמקד בתחום זה במקום קבוצות הרכישה.

ישראל זעירא, מנכ"ל ומייסד באמונה, איך נולד הרעיון לעבור ליזמות?

"אנחנו יזמים כבר יותר מ-10 שנים, אבל בעבר עיקר הפעילות של החברה הייתה בקבוצות רכישה. הדגש עכשיו עובר להיות בהשקעות לטובת יזמות, אחרי מחשבה ובעקבות מקרים שהתרחשו בעבר. קבוצות רכישה, שהיו תחת הנהלות אחרות חסרות אחריות, לימדו גם אותנו שהציבור חושש מהמודל הזה. כרגע אנחנו מרגישים שהשוק לא בשל לקבוצות רכישה גדולות, אלא יותר לקבוצות רכישה בוטיק, קטנות יותר"..

מה זה אומר בפועל, שכעת חברת באמונה עוברים להתמקד בהשקעות?

זעירא מסביר כי כעת הם מחפשים קרקעות לרכישה בירושלים, רמלה, לוד והסביבה, ושם תמקד החברה את עיקר פעילותה.  "נגבש קבוצות משקיעים שמסייעים בקניית נכס על ידי העברת הלוואה נושאת ריבית מובטחת. כל קבוצת משקיעים תכלול פחות מ-35 אנשים שלהם מציעים להשקיע".

איזו רשת ביטחון מציעה חברת באמונה למשקיעים בה?

"כל ההליך של 'משקיעים באמונה' מלווה על ידי משרדו של אברהם אברמן, עורך דין ויועץ משפטי בעל משרד מהמובילים בענף", מרגיע זעירא. "לאור לקחים מטעויות משפטיות שחברות מקבילות עשו בעבר, בנינו מודל שהוא גם חוקי וגם סולידי ומשתלם לשני הצדדים".

 

מוטי יוגב
צילום: יחצ

בניגוד לחברות אחרות בשוק, חברת באמונה מציינת כי הם בודקים באופן אישי וקפדני כל אחד מהפרויקטים שהם מציעים להשקעה. "אין אצלנו הרפתקאות של השקעות בחו"ל ולא משקיעים אצל יזמים צעירים, שרק התחילו את דרכם וצריכים את ההון. הכל בפיקוח מלא של באמונה ובבדיקה של ועדת אשראי".

בחברת אמונה נדל"ן מציינים שבדירקטוריון יושבים רואה החשבון, (יהודה) אודי ניר, וחבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב, שהיה מזכ"ל בני עקיבא. "בנוסף, כל ענייני הריבית נבדקים על ידי רב. בנינו מודל שבו כל עסקה נבדקת לגופה ורק לאחר אישור, אנו יוצאים איתה לציבור", מדגיש זעירא.

לאן תמשיך חברת באמונה בעתיד?

זעירא מספר שכרגע חברת באמונה מתמקדת בפיתוח הפרויקט "משקיעים באמונה" בירושלים, שפונה לכל משקיע פוטנציאלי. "ההשקעות הן לתקופה של שלוש שנים, ולכל עסקה הפרטים הספציפיים שלה. התחלנו בקמפיין לבניית מועדון המשקיעים שלנו, ואנחנו כבר בשלבי רכישה של נכס ראשון בירושלים".

 

רו"ח (יהודה) אודי נירצילום: יחצ

 

אף על פי כן, חברת באמונה נדל"ן מתכננת להמשיך גם עם קבוצות הרכישה, יזמות ופרויקטים נוספים. "נמקד את הפעילות במודל החדש, כאשר אנחנו בוחנים באופן מתמיד הצעות שונות והזדמנויות שונות".

אברהם אברמןצילום: יחצ

 

לא מזמן התחלתם פרויקט בנווה שמיר בבית שמש, מי האוכלוסייה שקונה שם?

"זוהי שכונה ייחודית שהוגדרה לציבור הרחב", אומר זעירא. "אנו משווקים בעיקר לתושבי חו"ל, שמעוניינים לעשות עלייה בקרוב, וב"ה התחלנו בעבודות עפר ויסודות".

כיצד אתה רואה את שוק הנדל"ן בשנת 2021?

"אנו חווים עליית מחירים דרמטית בחודשים האחרונים, וכל הסימנים מראים שזה לא הולך לעצור. ככל שהממשלה לא תוציא מסה של דירות בבת אחת, מחירי הקרקע ימשיכו להשתולל והציבור ישלם את המחיר הקשה".

לחצו למידע על המיזם החדש של חברת באמונה