הסגר האחרון גרם לכם לחלום על בית מרווח יותר?

אחרי הסגר השלישי של מגפת הקורונה, נראה שבחודשים האחרונים בילינו בבית  יותר מתמיד. השהות הממושכת בבית, יחד עם כל בני המשפחה עוררה אצל רבים את הצורך בדירה גדולה ומרווחת ביותר. אז איך בכל זאת מסתדרים? כמה טיפים לארגון המרחב הביתי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 04/02/21 15:18 כב בשבט התשפא

הסגר האחרון גרם לכם לחלום על בית מרווח יותר?
הדמיה מהפרוייקט החדש, צילום: יחצ

הילדים זקוקים לפינה שקטה ומסודרת כדי ללמוד, אתם נדרשים לעבוד מהבית ומנסים לייצר פינת עבודה נפרדת, המטבח הפך להיות החלל המרכזי בבית רוב שעות היום, והסלון מרגיש קטן פתאום כשכל המשפחה מבלה בו יחד יום אחרי יום. מזדהים עם התיאור?

אצל משפחות רבות עולה בחודשים האחרונים צורך ממשי בארגון מחודש של הבית או בהגדלתו. אז אחרי שפיניתם מהבית חפצים מיותרים, וסידרתם את המרחב הקיים באופן אופטימלי, קבלו עוד כמה רעיונות שיאפשרו לכם ולילדים מרחבי עבודה, לימוד ופעילות.

יצירת מרחבי עבודה ע"י הפרדה
זו יכולה להיות הפרדה על ידי ספריה ששיניתם את מקומה או על ידי וילון אופנתי. העיקר שתיווצר פינה מתוחמת שתתאים לשולחן עבודה קטן, ותאפשר זמן למידה או עבודה בריכוז ובשקט.

ניצול נישות  קיימות  
לעיתים חללי העבודה מצויים בבית ואנו לא מנצלים אותם כראוי. נישות או כוכים בקיר יכולים להפוך עם תאורה נכונה ומידוף מתאים לפינת עבודה קטנה ואינטימית.
הצבת קיר זכוכית - יאפשר מצד אחד חלל פרטי לעבודה או לימודים ומצד שני לא יצור תחושה של הקטנת החלל המרכזי.

פינת עבודה ניידת
על ידי מחיצה ניידת למשל, ניתן לשנות את החלוקה הפנימית בבית כך שבאמצע השבוע יהיו חללי עבודה, לימוד או משחק, ולקראת סוף השבוע יוסרו המחיצות ויתקבל חלל מרכזי אחד לשהיה משפחתית בשבת.

מעוניינים לעבור לדירה מרווחת יותר?

אם בכל זאת הבית קטן למידותיכם  ואתם מעוניינים לעבור לדירה גדולה ומרווחת - יש לנו הצעה בשבילכם.  בימים אלה מתקדמת במהירות בניית השלב השני של פרוייקט 'מדורגי טלמון'  - מגוון דירות 5 חדרים ענקיות, כל דירה עם גינה או מרפסת סוכה, מחסן צמוד וחניה לכל בית, סטנדרט בניה מעולה ותכנון פנימי מגוון שיאפשרו לכם לבחור את הדירה שתענה על הצרכים הייחודיים של המשפחה שלכם.

פרויקט 'מדורגי טלמון' נבנה ע"י חברת בתי אמנה  וחברת ש.א.ג. ולול אשר יוזמים ומובילים עשרות פרויקטים ביישובים השונים. חברת ש.א.ג. ולול גם מבצעת את הפרויקט ומעניקה לרוכשים בניה איכותית  ומקצועית, ברמת גימור גבוהה מאוד.

טלמון, ישוב קהילתי דתי מקסים השוכן 20 ק"מ ממודיעין , עם קהילה איכותית ומגוונת ואווירה משפחתית וחמה. בטלמון מכלת, מגוון חוגים ופעילויות, שיעורים, גמ"חים,  נוף מדהים וקרבה מפנקת למעיינות הקסומים ולאוצרות הטבע של אזור מערב בנימין. אתם מוזמנים לגדל את הילדים שלכם איתנו, במרחביה המדהימים של טלמון.

מתקשים להגיע בימים אלו לשטח להתרשם מהדירות?

גם לזה יש פתרון! השאירו פרטיכם ממש כאן ואנו נשלח אליכם את התוכניות של הדירה וכן סיור וירטואלי וכל פרט שרלוונטי לכם בכל אחת מהדירות שתתעניינו בהן. נצלו את התקופה הקרובה להתלבטות לגבי גודל הבית, החלוקה הפנימית בין המרחב הציבורי והחדרים, גבשו העדפות לגבי קיומה של מרפסת גדולה או גינה,  וכמובן בדקו את התקציב שעומד לרשותכם.

כך כשתגיעו בהמשך אל הביקור בשטח, הסיור יהיה יעיל יותר, וההחלטות שתקבלו תהיינה מהירות וטובות יותר! חשוב להבהיר כי דווקא בתקופה זו קצב המכירות מהיר, וכדאי לקבל החלטות כשמירב האופציות פתוחות לפניכם.

האכלוס במדורגי טלמון - עד הקיץ. מהרו להשאיר פרטיכם ממש כאן 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן