פרויקט חדש מלהיב את גוש עציון

בחודשים האחרונים פרויקט נדל"ן חדש ומרהיב של החברה לפיתוח גוש עציון, מושך את תשומת הלב של רבים. נווה נוף – שכונה חדשה בנווה דניאל, שאסור לכם לפספס

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/01/21 17:14 ז בשבט התשפא

פרויקט חדש מלהיב את גוש עציון
הדמיה, צילום: יחצ

החברה לפיתוח גוש עציון ביססה בשנים האחרונות את צמיחתה בתחום הנדל"ן והיום היא אחת החברות המובילות באזור בהיקף הפרויקטים אותה היא מתכננת ובמספר יחידות הבינוי אותה היא בונה.

פרויקט נדל"ני חדש של החברה שנקרא "נווה נוף", הביא אותנו לבדוק מה מיוחד כל כך בו, ולמה באמת כדאי לקנות בית בחברה לפיתוח גוש עציון – שווה צפייה.

"הדרייב הגדול שעומד מאחורי המהלך הוא חיזוק יישובי גוש עציון בבניה והשאיפה התמידית להיות המנוף העיקרי בפיתוח הכלכלי והעסקי של אזור גוש עציון", אומר אהרוני נויבואר מנכ"ל החברה ומוסיף: "המטרה שלנו לבסס תשתיות כלכליות איתנות לתושבי האזור ולהשאיר כמה שיותר רווחים בבית - בגוש".

מנהלת תחום האסטרטגיה, צהלה סרמונטה הוסיפה  כי "ענף הבנייה הוא גורם משמעותי בצמיחה ובשגשוג של האזור ולכן אנו משקיעים בו תשומות רבות. ביחס לקבלנים אחרים יש לנו יתרון יחסי משמעותי בשוק: אנו מביאים  איתנות, אחריות ויציבות הנגזרים משמה של החברה- כגוף האמון על פיתוח האזור ועל 36 שנה של עשייה ענפה ומצליחה".

בסוף יצאנו קצת לשטח שם פגשנו את לילך וינשטוק  סמנ"כלית השיווק שדיברה איתנו על ההתעניינות הרבה בפרויקט ועל היקפי המכירה חסרי התקדים: "תקופת קורונה היא תקופה של אי יציבות בהמון מובנים, אבל נווה נוף הוא פרויקט ששובר את כל המוסכמות. מכרנו קרוב ל 80 דירות ב  - 4 חודשים מה שמעיד על פרויקט מצויין, שיווק נהדר ועל האמון הגדול שהלקוחות נותנים בנו".

הדמיה

הדמיהצילום: יחצ