רכישת קרקע זמינה לבניה - עסקת הנדל"ן המשתלמת בישראל

בזמן שמחירי הדירות ממשיכים לעלות בקצב מסחרר, חברת פ.א.י גרופ נדל"ן מציעה לציבור להשקיע בקרקעות זמינות לבנייה, כשהפרוייקט הנוכחי נמצא "על הרכבת" סמוך לפארק העסקים קיסריה-פרדס חנה

חדשות כיפה בשיתוף פאי גרופ נדל"ן 28/02/22 10:58 כז באדר א'

רכישת קרקע זמינה לבניה - עסקת הנדל"ן המשתלמת בישראל
עו"ד רונאל אלקיים, סמנכ"ל פאי גרופ נדל"ן, צילום: חדשות כיפה

אנחנו עדים בעשור האחרון לעלייה במחירי הדירות שעולים בקצב והכל בגלל המתח בין היצע לביקוש. בכל מקום בארץ, בצפון, בדרום ובמרכז, ואפילו ביהודה ושומרון, מחירי הדירות מגיעים לסכומים גבוהים מאוד. הרבה אנשים שעשו השקעות בנדל"ן הרוויחו לא מעט וזה הדבר הנכון יותר. 

אנחנו מציעים אלטרנטיבה השקעתית אחרת. כל אחד יודע שהתשואה לדירה היא 2.5 אחוזים ובמקרה הטוב 3 אחוזים, ומי שמתעסק בהשקעות זה לא גבוה עבורו. אנחנו מציעים השקעה בקרקעות שם אנחנו עדים לעליית מחירים תמידית ושם אפשר להרוויח הרבה מאוד. 

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם

לפני שנכנסים לתחום הקרקעות יש כמה דברים שצריך לדעת: קודם כל לדעת מה הסטטוס של הקרקע. המומחיות שלנו בחברה היא לאתר קרקעות זמינות לבנייה, שעברו את רוב האישורים כדי להתחיל לבנות. זה דורש הרבה עבודה וסבלנות. יש לנו צוות מקצועי שמאתר קרקעות, גם היום כשזה לא פשוט. 

פ.א.י גרופ נדל"ן היא חברה שחרטה על דגלה להביא השקעות שיהיו רווחיות וטובות ללקוחות שלה. אנחנו פועלים בשקיפות מאוד גדולה ויש לנו לא מעט לקוחות מומלצים - 50 אחוזים, של אנשים ששמעו מחברים שעשו עסקה והגיעו. 

סיימנו את המתחם הראשון ב"ה בהצלחה בפארק העסקים ההייטקיסטי קיסריה-פרדס חנה. כעת פנינו לשיווק מתחם נוסף. מדובר בקרקע זמינה לבנייה עם תב"ע מאושרת. עסקה שהיא באמת פנטסטית, רווחית ובטוחה בכל קני מידה.  היתרון הגדול הוא הקרבה לרכבת. וזה מה שמחפשים היום, משרדים בקרבה לרכבת ועוד במרכזם של כל הצירים המרכזיים בארץ. יתרון נוסף הוא שגם ראשת המועצה מקדמת את המתחם והאינטרסים הכלכלים של המועצה מובנים. מתחם אילנות רץ. נבחרה שם כבר חברה לפיתוח. אנחנו מציעים לכולם "לעלות על הרכבת", מי שיצטרף היום - ירוויח.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן